Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Anna-Karin - 27 mars 2010 20:13

I dag fick vi ju en lugn studn på förmiddagen så jag han fixa ordning lite innan alla kalas gäster skulle komma=O)!


Ella/Gudmor och barnen kom en lite stund senare så kom gamel farmor Ruth, Morfar och Pia. Så då var de full fart, precis när fikat var klart så kom tim.


När vi fikat klart så kom farmor, farbror, Sandra, gamle mormor Laila & morfar Sven. Så då vart de paket öppning och sen fixade jag i ordning en tårta.


Sist ut var Filip, Lukas och Kristina. Eftersom dom skulle stanna på middag=O). Vi har haft en mycket bra dag med jätte fina paket gott fika hoppas jag i alla fall! Nu ska jag slappa i soffan med en cider;O)! 


I morgon kommer familjen lija och farfar & järdan sen blir de babysim för mig och Molly!


Att Prinsessan har växt så otroligt mycket i Mina Ögon sen i fredax, fattar inte hur de gick till???


KrAmAr TiLl Er!     

Av Anna-Karin - 27 mars 2010 10:49

Nu har tim åke med Willhelm och Maja på busis Så de var lugna gatan här hemm. Han vart så glad när han skulle få följa. De är ju super för de blir ju inte nå ute lek nu är de för kalas för Molly! Vart mycket folk i dag oxå=O)!


Så nu måste jag åka på affären ock köpa mer bullar och några kakor.


Först ska jag ge prinsessan Mat ocj lägga henne. Var uppe tidigt i morse 06:54 strax efter tuppen;O)!


I går fick  hon så mycket fina presenter! Bilder kommer i veckan=O)!  

Kram kram


Av Anna-Karin - 27 mars 2010 08:23

Vi var ju och knäppte kort i går Hos Helena Bohman på Bärs Foto=O)!


Här har vi två Smakprov! Jag är verkligen Super Nöjd!




Vad Tycker ni?     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards