Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Anna-Karin - 11 mars 2010 19:22

Nu ska jag fylla i Sessan´s Mitt första år bok Som jag inte har gjort på länge.. Fy på mig!


Nu blir de inte så mycket mer från oss i dag!


I morgon blir de Full Rulle här=O) Först ska jag och Molly på sjung och gung sen ska vi hämta lill prinsen på dagis och sen åker vi och möter upp familjen L på busis! Vi längtar tills i morgon!


Sen ska vi få lite vuxet främmande på kvällen=O)


Kramar Från Oss!



Av Anna-Karin - 11 mars 2010 16:11

I dag har jag och Molly varit till Emilia & Lina på MammaMaffian träffen=O). De vart bara jag och Molly som kom. Men de var mycket trevligt tjejerna lekte och busade lite. Så roligt att se att dom uppskattar att få träffa varandra. Vi fikade och sen gick vi på en prommis medans Prinsessorna sov sin Lur=O).


ÅÅÅÅÅ jag har fått Klappat HÄST i dag!!!! Underbart. Måste nog ta tag i de där med att ev bli medryttare på någon Häst! Känner verkligen att de rycker i ververna när jag kommer nära hästar...


Efter en lite till fika så var de dax för oss att köpa till hälsocentralen för att kolla sessans öron och hals. Så nu går hon på kåvepenin i en vecka För hon var röd i ena örat. Så läkaren tycket de var bätre att ge och att de blir bra än att vänta och de blir värre=O). Me LIKE!


Nu ska jag börja med maten för min mage är hungrig!


Kram kram! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards