Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Anna-Karin - 12 mars 2010 11:56

Äntligen fredag fast jag ar kommit på ju mer fredagar som går ju närmare sommaren kommer vi och de är en delade känslar för mig, För förrs sommaren var inte riktigt som jag hade tänkt mig och denna sommar ska jag ju jobba... Så de är verkligen delade känslor att de snart är sommar. Men jag har ju tur att jag ar välrdens bästa jobb=O). Skulle verkilgen vilja jobba så jämt och heltid jämt! Då skulle livet vara underbart!


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fin tills vi ska på busis. Hoppade över sjung och gung i dag, tänkte på alla baciller som är nya där och att sessan går på pc. Så kanske de inte är så bra för henne. Men nästa fredag ska vi gå=O)!


I dag har jag varit mycket duktig städat och donat så nu har jag hängt fram lite nya gardiner som ska upp i kväll. Sen ska jag åka och handla. De svider i min portmonär. Har ju tagit ut några lägsta dagar nu. Skulle vilja kunna vara hemma hela sommaren oxå.... Men men... Livet måste väl gå vidare.


Nu duschen=O)!


Ska lägga ut en film på sessan som åker på sin bobbis! De blir senare i kväll!


Önskar er en Happy Fredag!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards