Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Anna-Karin - 3 mars 2010 18:10

Dom hade stängt på buspalatset. Lite dåligt tycker jag de är. Men men. Så vi åkte på stan och åt lite mellis och sen gick vi till Mulle Meck. De var helt ok lite litet där men de funkade. Roligt att se barnen leka och tycka de är sååå roligt. Men som vanlig så skulle ju tim jävlas när vi skulle åka där i från. Tycker de är sååå tråkigt att han jämt ska vara så... Så nästa gång blir han nog hemma när vi ska göra nått men Familjen L.


Molly tog sina första steg själv i dag utan jag var där och skulle"träna" att få henne och gå. Hon stod vid Charlotte sen släppet hon och gick nog 4-6 steg helt själv. Sen gjorde hon de igen=O)! Sååå stolt mamma jag är!


Nu ska jag lägga mig på golvet och leka lite med mamma´s Älsklings Prinsessa!


Lite till tips till molly på hennes ett års dag är en sacosäck en tjejig, docka utan hår som gärna kan bada med henne.


Av Anna-Karin - 3 mars 2010 10:58

I dag blir de buspalatset bara Sessan har sovit sin lur=O)! Då åker vi upp och hämtar Tim på dagis och sen raka spåret till Buspalatset!

Där ska vi möta upp Charlotte och hennes barn=O)!

Tycker de är roligt att hitta på nått bara sådär. Vi hade nog åkt dit även om vi inte fick med oss nån.

Skulle så gärna vilja gå på Mulle Meck med Tim och martin tror jag ska låna han när dom kommer hem i från T-landet... Tycker de är fusk att dom ska åka. Jag vill ju oxå åka dit! Men jag tror nästan att jag och musen kanske åker ner nått nästa år eller till nått annat land;O)...

Men men dit är de långt!


Tror jag ska ringa mäklaren och kolla om huset är kvar för de ligger fortfarande kvar på nätet....


Sen ska jag hoppa in i dschen och fixa till mig lite inför busis!

Jag och Molly ska dit i morgon oxå med MammaMaffian! Ska bli roligt...


Nu göra nån nytta, tänk om tvättmaskinen skulle kunna tvätta snabbare...


Kram Kram


Hoppas på att fånga några bilder senare i dag!

Glömde kameran hemma i går fy skämmes på mig!   

Av Anna-Karin - 3 mars 2010 08:51

Nu sitter jag och Molly och äter frukost! Alldeles själva;O)...


Undra ja vad som händer i dag? Ska ta reda på den torra tvätten och hänga den ny tvättade!

Känner mig väldigt pigg i dag. Fick nog mycket enerig från i går=O)! Vilket är mycket bra...  Tycker de är såå synd att vi bor så långt i från Sundsvall! Nu när bensinen när sååå dyr. De gör mig inget att sitta och åka dit nån gång i veckna men de tycker inte min plånbok om=O(... Skulle vara roligt att åka på drakborgen i dag. Men vi kanske får satsa på de till veckan.


Nu ska jag dricka en kopp kaffe!


Ha en bra Onsdag!

Kram Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards