Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Anna-Karin - 2 mars 2010 19:58

I dag klev vi upp och gjorde oss ordning för att åka till Molly´s Prins Alfred!

När vi kom dit så var alla mammor och barn där!

Roligt att träffa lite mer barn och mammor, vi hade ju träffat alla mammor och barn förut! De vart en hit tycket molly! Så många barn att leka med och så hittade hon en liten sötnos som heter Rasmus, Som hon gosade lite med när affe var upptagen med annat;O)!

Så efter några roliga timmar så började de droppa av lite Mom och barn, men jag tänte att vi stannar lite till och vips så var de middag´s dax så fick middag! Snacka om lyx dag!

Hjärtligt tack Therese För en underbar dag!

Ni är ju hjärtligt välkommen ner till oss på en heldag!


Har fått en mycket positiv nyhet=O) jag mailade till PirumParum i går och hörde om dom kunde beställa i efterhand hos Molo. Och de kunde dom göra bara de fanns på lagret! Så nu håller jag tummarna att de finns där=O)!


I går var jag och beställde våran nya Säng! Denna gång blir de en Carpe Diem Hjärterö ! Så nu hoppas jag att denna säng ska vara bättre än den vi har nu!


Nu ska jag kolla på tv!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards