Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Anna-Karin - 4 mars 2010 20:46

De fick Molly göra i går=O)

            

Av Anna-Karin - 4 mars 2010 20:45

                              

Av Anna-Karin - 4 mars 2010 19:37

Vi började dagen men lite sov morgon, alltid mycket skönt tycker mamma!

Då var sessan så hungrig så då var de lite till mys med välling i sängen! Sen lekte vi lite på tim´s rum. Sen var de dax för mig & Sessan att äta lite frukost om vi skulle hinna till Buspalatset med mamma maffian!

 

Mums med macka och Ost!  


Så vi har tillbringa förmiddagen på buspalatset & Molly har hel vild. Klättrade upp på nån lite bro och "ramlade/åkte" ner, de höll hon på med ett bra tag så jag tror hon tycket de roligt=O) Mamma´s tokfia!

                  

    


Men jag tror hon tycket de var såå roligt! Hon lekte förfulla muggar! Så roligt att se...


Men Hon saknade ju sin Prins Alfred!


Sen åkte vi på en lite tur och vart de talar jag inte om;O). För sessan somnade i bilen och jag ville att hon skulle få sova lite...

Detta Hus Skulle Jag Inte Tacka Nej Till!   


Sen åkte jag & Molly upp på dagis och hämtade Tim. Eftersom vi skulle få lek&middags främmande av Familjen L=O)!


Men där i mellan han jag med en massa ärenden oxå!

Så i dag känner jag mig Mycket nöjd med dagen!


Vart även lite BolliMys

    


I morgon är de sorg i mitt hjärta, för då åker Min Lilla Prins till .......

Men innan vi åker på dagis så ska vi ha mys morgon och sen åka och klippa hans Otrolig långa hår...


Ska ladda upp lite bilder nu!


Kram Kram!    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards