Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Anna-Karin - 31 mars 2010 09:35

Med lille mannen! Åt frukost i morse och leker nu för fulla muggar!


Å vad jag skulle vilja ha ett hus Har så mycket fint till min Älskade Prinsessa som ligger i påsar och inte syns...


I natt så hostade Molly så hon kräktes, Men jag tog de säkra före de osäkra så jag tog på mig några skit kläder och klädde in fotöljen i några lakan som bädda jag in mig och sessan där. Mysig var de men jag kunde ju inte somna men de kunde sessan. Så jag satt där nån timme med henne. Men hon sov som en stock så jag tog ett av lakanet och la de i hennes säng och la ner henne. on vakande men somnade om=O). Och inge mer kräks har de kommit heller... Åt välling i morse och frukost med oss. Så de var nog bara slemmet som skulle upp...


Nu har jag plockade ihop alla kläder som ska bytas som Molly fick i 1 års present. Men jag ska ringa och kolla på några om de finns i större slt eller inte.


Har inte fått till några kort på presenterna.


Men detta har hon fått


Mormor med fam: Kläder och hårspännen och snoddar Hello Kitty och ett piano med en massa ljud ( Och Mamma Ljuden Stör ing inte Sug på den du;O)!


Morfar & Pia: Vagnen till bobbisen, hello kitty strand/lekparkset & Nalle puh legobåt


GudMor med fam: Väggord Prinsessa och en jätte fin munkjacka från lindex som de står Prinsessa på ryggen.


GudFar/Morbror Daniel: Puma Skor


Emelie: Morgonrock Hello Kitty, Mockasiner Hello Kitty, Vattenflaska Hello Kitty, En vit body med spetskant runt halsen, En klänning/tunika vit Hello Kitty 


MorBror Adam & Linnea: Kläder Hello Kitty t-shirt & Jeans shorts, Hårspännen


Gamel Farmor Ruth: Pengar


Gamle Mormor Laila & Gamle Morfar Sven: Pengar


FarBror Andre & Sandra: Kläder från Pop


Farmor: Tosser från Bobux, fleecedress bagera (ska byta till nått annat)


Tante Jenny & Jepp: Leksaksväska med hjul på, med ett snöre & handtag på =O)!

Förstår ni?


Tante Charlotte med fam: Kläder: Jeans läggings och en T- shirt


Farfar & Järdan: Bokhylla med korgar och en Prinsessfotoram


Gamel MorBror Johan & Titti med fam: PlockLåda Hello Kitty 


Jalle & Nettan: Kläder & Valpen


Kristina med fam: Nova Star T-shirt


Hjärtligt Tack För Alla Fina Presenter Prinsessa Fick!

Hoppas jag inte glömt nån;O)

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards