Alla inlägg under juli 2007

Av Anna-Karin - 19 juli 2007 10:49

Nu sitter jag på jobbet å väntar på att alla ska bil klar.

I går så städade jag å polckade hemma, Vart så fint så. Tycker de är så skönt när man har städat de känns rent å fin.


Hjärtat ringde å ville prata med sen slutatde med att jag la på. Vi pratade om att vi inte vet om sötis ska på dagis eller inte. De var hans ... som håller på att strula nu ingen fattar inte värför de ska vara så svårta att lämna han där helt plutsligt. Visst att de är bra att han är ledig, men om vi ska hämta han hos ... så måste vi säkert hämta han en viss tid för så brukar de vara å kan vi inte just då så blir de sura miner.Han blir ju ledig hela nästa vecka...

Tycker att de är smartar om han får gå på dagis ett tag för han kommer ju inte vara där nå många timmar, om de är de ... är rädd för. De brukar bara bli en massa tjafs å de är så onödigt, tycker jag.

Men då får han de å låta som att de är mitt fel att ... håller på å kronglar å då blir jag ledsen. Men jag vet att de är ... han bilr sinnig på men de går ut över mig å de ska de inte!

Men han ringde upp efter ett tag å då bad han om ursäkt. När hjärtat kom hem så fick jag en jätte fin Chili planta av han. För han ville visa att han älskar mig, men de kan nog vara lite att jag har varit ganska irriterad på han ganska många gånger nu pga att han inte fattar att jag blir ledsen på han när han låter arg på mig å jag inte har gjort nått fel. Jag tål till en viss gräns sen så blir jag arg. Men nu hoppas jag att han fattade vad jag sa..... Men nu är de färdigt diskuterat!

Vi var ut å åt sen på kvällen. De var mysigt..

Imorgon ska vi grilla med jenny å jepp i norris de ska bil jätte roligt.. Längtar...

Åter till jobbet!

Av Anna-Karin - 18 juli 2007 11:42

Fattar inte varför de ska vara så svårta att kunna sova i bland, jag var jätte trött men kunde ändå inte sova. Fattar inte vad de är som är problemet då. Men jag la mig å läste min nya bok, jag hittade den på ica här i hudik. Läste ett tag sen somnade jag  som en stock. Sov ganska länge i dag oxå,  de får man om man är ledig...  Nu ska jag läsa lite till innan jag börjar städa...  Måste göra de i dag  så  är de ju gjort. I dag blir de bara lugnt hoppas att hjärtat kommer hem ganska så normal tid i kväll...

Av Anna-Karin - 17 juli 2007 21:10

I dag sov jag till elva de var jätte skönt, tror att de var vad min kropp behövde somnade vid sju halv åtta i går kväll. I morse så klev jag upp sen så åt ajg frukost klädde på mig åkte med nå papper till arbetsförm som hjärtat skulle ha lämnat in men eftersom han jobbar så har de stängt när han slutar. Sen så åkte jag till svärmor å grattade henne på 54 årsdagen. Träffade även hjärtats faster där de var roligt att träffa henne. Eftersom jag umgås med hennes dotter å de blir ju hjärtats kusin. Fick middag hos svärmor sen så åkte jag hem å kollat på allsång på skansen hoppade i duschen så nu ska jag gå å lägga mig och läsa ut vince och joy.

Natti natt!

Av Anna-Karin - 16 juli 2007 18:05

Idag har jag bara åkt lastbil med hjärtat. Följde mde han tilll ö-vik. Men jag var så trött så jag sov nog nästan halva resan. Nu är vi hemma så nu ska vi äta sen blir de sängen för både jag å hjärtat är jätte trött.. En lat dag i dag.

Av Anna-Karin - 15 juli 2007 21:35

I dag när jag slutade jobba så åkte jag å handla åt farmor, sen var jag å hälsade på pappa en stund. Sen så åkte jag ner över gjorde ett stopp hos kristina  för att hälsa på. De var ett tag sen jag träffade henne nu. Begav mig ner över till hjärtat å va de var mysiga att få pussa på han. Jag trodde ju att han skulle komma å hälsa på mig på jobbet men inte kom han å de är så jobbigt när man ställt in sig på att få träffa han å så får man inte de. Men de går ju över efter ett tag. Vi åt lunch å fikade.

Pyret hade fyllt fem på lördagen å henne har jag nog inte träffat på ja jag vet inte hur länge. Så då åkte jag ner å gratta henne. De var jätte roligt att få träffa hela familjen. Hon fick ju en lite humla förra sommaren å vad hon hade blivit stor så de är hennes tur att fylla år nästa gång. Var där ett bra tag sen så åkte vi till dennis loppis. Jag fyndade 2 toppar a 40kr å en sleep over för oxå 40kr de var peak å topparna var street one. De sitter jätte bra..

Sen så åkte vi hem till hudik. Å nu blir de sängen...


God natt!

Av Anna-Karin - 14 juli 2007 19:48

I dag har vi på jobbet haft en mysig dag, var ut å solade lite men de var så varmt att vi gick in å åt lunch sen så drack vi kaffe. Sen så tog vi de lite lugn de kollade på tv å jag läste bok. har snart läst ut den lite tråkig i bland men jätte bra. Tror att de är många som har de som joy har de nu. Men då måste man ju ryta i från. Äntligen har hjärtat ringt. han rinde vid halv sex. Så de var skönt att vet att han levde. Jag är ganska duktig att bli orolig, men de är bara för att jag älskar han å han är likadan. sen ringde han å frågade om vi kunde ev passa en hund valp åt hans kompis till helgen å de går ju bra för då kommer ju sötis oxå. Fick hjärnsläpp kommer inte ihåg va de är för ras. En stor lurvig lite beige/brun å svart över huvudet, Har lätt att få problem med höfterna.. Kommer inte på va de är för ras men de kommer väl.. Nu ska vi bara lata å kolla på tv. sen ska jag göra ren grillen å ta golvet sen blir de sängen...  Längtar redan=o)

  

Av Anna-Karin - 14 juli 2007 11:19

I går var ju jag till pappa å grillade, vi hade jätte mysigt.. Sen åkte jag ner till gnarp till micke å linda på grillfest. De var mycket folk där hade trevlig men jag vart jätte trött vid halv två tiden. Så då frågade jag hjärtat om han skulle åka med, Gissa svaret? Nej, så klart, men han skulle behövt åka hem men, stanna du.

Å jag hade rätt för jag vaknade i morse å att de var nån som lät som han höll på att dö, Då förstod jag han mår inte så bra, Han var på toa å kräktes. Jag hatar när folk kräks för jag är jätte känslig för sånt. Tycket de var lite roligt för de jag sa var är huvudet dummt får kroppen lida.hihi De var inte så jätte positvit men så är de ju, jag fick till svar: ja jag vet att jag skulle ha lyssnat på dig. men varför gör han de aldrig??? Då var klocka bara 07:00 å jag skulle inte jobba förän 10.00 så han förstörde min sov morgon. Jädrans karlar. De ska han få sota för ska jag tala om... Orkade inte ligga nått mer så jag åkte väl vid nio, tänkte att jag kunde ju tanka bilen.


Nu börjar min mage bli huningrig. Dax att stoppa i nått..


Ha de!

Av Anna-Karin - 13 juli 2007 11:46

De fredag den 13 i dag då.. Helt otrolig så har de inte hänt nått nä så länge förutom att hjäratat ringde nyss å sa att han hade glömt nyckelen hem i dag.

Skjusade lill hjärtat på dagis i morse, kom i tid, Sen åkte jag till jobbet som jag är på nu. Jo jag brännde gröten i morse åt en av brukarna. Men de gör jag jämt=o(. Ska försöka hinna tvätta lite i dag. Innan jag slutar eftersom jag jobbar i morgon oxå så hinner jag inte så mycket men jag kliver ju av på söndag så då ska jag stor städa hemma i lägenheten å då är de skönt om man har tvättat allt utom de som blir då.

I dag när jag slutar ska jag å pappa å pia å farmor grilla de ska bli roligt, justa jag ja ska ju handla åt farmor oxå men de får bli på söndag. Sen ska jag åka ner till gnarp vi ska sova där sen tror jag att hjärtat var bjuden på grill fest hos hans kompis micke får se om jag oxå var de.. Man vet ju aldrig. Jag hoppas de i alla fall annars så åker jag väl å hälsa på Kristin å magen om de är hemma vill säga... Nä nu ska jag göra lite lunch magen börjar kurra.


Ha en bra!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards