Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Anna-Karin - 12 juli 2007 20:45

I morse vaknade vi ganska tidigt tim åt välling å jag läste lite i en bok jag hittade på jobbet. Hade tänkt att jag skulle köpa garvidchocken å läsa den men när jag jobbade sist så hittade jag en bok som heter Vincen & Joy. Den verkar vara bra så jag får köpa gravidchocken sen.

Åter sen efter ett tag så fikade vi frukos. När vi gjorde de då sa sötnosen att han ville åkta till Martin å Anna så jag ringde å hörde vad de skulle göra. Vi var jätte välkommná så vi packade å åkte. Kom dit vid lunch så Tim fick pannkaka med sylt pch jag sallad med pasta ´å becon.

Efter de så badade jag med martin han tycket de var jätte roligt eftersom min bror danne å hans tjeje är två land krabbor... Sen var jag bäst i hela världen.Hihi Tim sov lit middag så jag solade å latade mig ett tag. Sen så solade jag medans tim höll på i sandlådan. Så snällt som har var i går har han nog inte varti på jätte länge..

Jag vill köpa hus nu!!! Men hittar inget bra bara. suck..  Hjärtat satt å kollade på internet i går, men inget som var ja de köper vi...

Nä nu ska jag polcka ur diskmaskinen Sen sätta mig i soffan med hjärtat..


Sov så gott!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards