Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Anna-Karin - 19 juli 2007 21:52

Hjärtat ringe å sa att han skulle komma med en telefon laddare åt mig, men nu får jag inte tag på han... De är så typiskt.... Har inte så mycket kvar att gör på jobbet nu innan jag får gå å lägga mig. Är ganska trött. Men jag hoppas att han hör av sig snart.. Har haft en mycket bra dag på jobbet i dag, men tiden går ju så fort. Snart har jag å hjärtat varit tillsammans i 8 månader. Har gått med världens fart. Utan en massa bråk de känns jätte bra att vi kan diskutera allt å inte bråka!

Golvet var de som ville bil sladdat!


God natt på er!

Av Anna-Karin - 19 juli 2007 10:49

Nu sitter jag på jobbet å väntar på att alla ska bil klar.

I går så städade jag å polckade hemma, Vart så fint så. Tycker de är så skönt när man har städat de känns rent å fin.


Hjärtat ringde å ville prata med sen slutatde med att jag la på. Vi pratade om att vi inte vet om sötis ska på dagis eller inte. De var hans ... som håller på att strula nu ingen fattar inte värför de ska vara så svårta att lämna han där helt plutsligt. Visst att de är bra att han är ledig, men om vi ska hämta han hos ... så måste vi säkert hämta han en viss tid för så brukar de vara å kan vi inte just då så blir de sura miner.Han blir ju ledig hela nästa vecka...

Tycker att de är smartar om han får gå på dagis ett tag för han kommer ju inte vara där nå många timmar, om de är de ... är rädd för. De brukar bara bli en massa tjafs å de är så onödigt, tycker jag.

Men då får han de å låta som att de är mitt fel att ... håller på å kronglar å då blir jag ledsen. Men jag vet att de är ... han bilr sinnig på men de går ut över mig å de ska de inte!

Men han ringde upp efter ett tag å då bad han om ursäkt. När hjärtat kom hem så fick jag en jätte fin Chili planta av han. För han ville visa att han älskar mig, men de kan nog vara lite att jag har varit ganska irriterad på han ganska många gånger nu pga att han inte fattar att jag blir ledsen på han när han låter arg på mig å jag inte har gjort nått fel. Jag tål till en viss gräns sen så blir jag arg. Men nu hoppas jag att han fattade vad jag sa..... Men nu är de färdigt diskuterat!

Vi var ut å åt sen på kvällen. De var mysigt..

Imorgon ska vi grilla med jenny å jepp i norris de ska bil jätte roligt.. Längtar...

Åter till jobbet!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards