Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Förlåt så mycket att...

Av Anna-Karin - 28 september 2009 18:30

Jag inte uppdaterade i lördags. Men timmarna räcker lixsom inte till.


Vi fick jätte god middag hos farmor/svärmor. KöttGryta potatis och gele=o) Riktigt gott var de!

Tim ville så gärna sova hos farmor så då fick han de, Tror farmor var lite tim sugen. Så vi packade sovväskan och lite leksaker=O).

Så jag var lite rolig och frågade vart hon ville ha molly´s säng när vi kom;O), men då var de nån som inte riktigt höll med om att vi hade kommit överrens om att båda skulle sova där=O)... Hahahaha. Och jag kunde ju inte hålla mig så hon förstod snabbt att jag skämtade med henne=O).


Efter en trerättresmiddag så åkte jag, Sessan och Prinsen hem. Vi fick fräämmade av Jenny och jag fick en orkide av henne=O) Tusen tack! Den ska till och blomma snart så då ska jag knäppa kort så ni får se.


Vi hade de jätte trevlig och mysigt!


Sen efter att Jenny gått över till våran granne/hennes sambo´s kompis så hoppade jag och prinsen i sängen.

Vi hade bestämt att vi skulle åka på Mc donalds och äta frukost.


Men när vi kom dit på Söndag morgon så hade dom inte frukost på helgerna snacka om att jag vart besviken...

Efter en liten 10:- burgare så åkt vi och hämta lill prinsen hos farmor. Prinsarn åkte till verkstan och fixade medans jag och sessan åkte upp till mormor/mamma med fam. Sen kom dom oxå upp för att äta med oss. Och leka med lillebror M.


Efter jätte god middag på Baggböle BordellochGrill så tackade vi för oss och åkte hem. Pojkarna åkte för oss prinsessor. Vi var ner till norris svärfar och järd för att hämta lite drinkar till mig. 


Så i dag har jag börjat med dessa drinkar, men dom kalla är inte nå god men den varma var mycket god 3 drinkar per dag och bara vatten eller te är de som gäller. Men på söndag ska jag fuska för då är de min födelsedag;O).  Så jag ska testa denne vecka så får jag se om jag fortsätter eller går över till min egna diet igen. har gått ner 1kg i veckan nu i några veckor=O). Så min diet funkar ju med;O).


I dag har jag varit och hjälpt Charlotte att tapetsera hennes son´s rum, och skjusa min prins på sjukan för att få sin knöl på huvudet borttagen. Så nu är de sååååå synd om han... Stackars liten;O)!


Nu stoppa Prinsessan i badet=O) Sen sängen!


Kram kram!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards