Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anna-Karin - 7 september 2009 11:55

Dax för lite uppdatering här på bloggen. I helgen har de varit full fart.

På fredag så åkta jag ner till svärmor och jobbade vart där länger än vad jag tänkt, men de var riktigt roligt att få jobba lite=O).

Tror svärmora var så snäll att hon gav mig lite av hennes enerig. För när ja lämnade henne så var jag mycket piggare och gladare=O).

Åkte upp till min älskade prins, han var i verkstan och fixad med Chevan så snart så har jag och sessan våran stads jepp klar=O). Så var även Molly´s tremänning hos mormor och morfar så vi  gick n och hälsade på dom. Dom bor inte här i sverige så vi träffar dom inte så mycket. Efter ett tag så kom prinsens andra kusin och hans fru. Dom ska få barn i februari. Så de var lite roligt att få se magen. Den var inte så stor .

Sen åkte vi hem och bara myste i soffan och hade de skönt.

På lördag så åkte hjärtat upp till Chevan för att fixa lite. Jag gick på stan för att inhandla de som vi skulle ha till middagen och lite mumsiga cider till mig=O).

Var hemma och fixade sen kom pappamorfar och pia hit för vi skulle gå på marknaden. Så vi gick ner och kollade. Men vi köpte bara tunnbröd och korv. Jag ville köpa en spikmatta så nu ångrar jag mig att jag inte köpte den. Men jag för köpa den sen, eller jag kanske så önska mig en i födelsedags present.. För jag fyller ju snart år=O)

När vi var på väg hem så kom de en lånnnng stört skur så var mycket blöt när vi kom hem...

Efter vi hade ätit så åkt moffen och pia hem men sessan.

Så då vart de fart här hemma jag plockade undan efter middag och sen in i duschen. Sen vart de styling på hög nivå här hemma. Har in sett jag måste gå till pilan snart och få mitt hår kilppt och Urtunnat. Tror de tog minst en timme och platta håret..

När jag var klar så gick vi över och hälsade en kompis till min prins. Sen gick vi hem för då hade vi fått främmade. Så vi fick lifta ner på stan. Gick och kollade på lite bilar sen gick vi in på Tre Bockar där spelade The Kristet Utseende.

Vi hade de jätte roligt även att de bara var jag och prinsen som gick ut!


Söndag var vår underbara mysdag. Vi vaknade sen åt lite frukost somnade om, ringde och kolla så allt gått För moffan och pia med prinsessan. Och de hade gått jätte bra=O).

Sov lite till, gick på solimio och åt bara. Underbart att bara vara själva=O)


Sessna kom hem vid halv sju lite snorig och trött.


Så de var en mycket lyckade helg=O)!

Kram    

  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards