Alla inlägg den 19 september 2009

Av Anna-Karin - 19 september 2009 13:45

Ursäkta mig för mig frånvaro denna helg!


På lördag efter att tim hade åkte så bloggade jag ju lite. Vid Lunch fick jag och Molly främmande av Mormormamma och Lena(min bonus farmor, men jag säger mormor eftersom min mormor gick bort när jag var så liten) Och morbrorlillebror M.

Dom kom upp till oss och kollade på vårat badrum, och så fick Prinsessan ett par jätte fina tosser som hon kan ha i vinter till sin overall av mormor Lena & morfar Pelle.    


Sen när jag hade packat klart så begav vi oss när på stan för att få lite lunch i våra magar. Sen gick vi och kollade i lite butiker på Guldsmeden och Fyren. När vi skulle gå på Ombonat så stängde dom 15:00 och inte 16:00 som jag trodde och de var jätte tråkigt att inte få visa mormor L Min Älsklings Butik... Synd för hon vart jätte sugen på en lampa, men de kommer fler gånger hoppas jag, annars så tror jag att jag & sessan åker ner och kidnappar henne en helg;O). Och tar med henne upp till hudik.


PrInSeSsAn fick en jätte fin Lila klänning med Hello kitty, vit body och 2par lila strumpbyxor. Och en Rosa hello kitty mössa och vantar till overallen som han har ärvt av morbror M.  Klänning kommer på bild senare för molly har den på sig nu och hon sover sin prinsessömn. Nu kommer den=O).

      


Eftersom vi inte fick gå in och njuta av Ombonat så åkte vi hem, Jag liftade med mamma och gänget till verkstan där min prins hade lämnat bilen till oss så jag och sessan skulle ta oss ner till farbrorsvåger. För lite middag=O).

Efter middagen så satt vi i uterummet och myste, kollade på solnedgången och pratade. Mysigt... När de började närma sig lägg dax för sessan så åkte vi upp till mormor/mamma och släpte av pappa på vägen för de var inflyttnings fest hos Stefan och Patrick=O). Men jag och molly åkte upp till mormor/mamma. När sessan somnat så åkte jag oxå ner för att hämta Prinsen för att sen fortsätta hem.


En mycket Mysig dag kväll! 


   

Av Anna-Karin - 19 september 2009 10:59

Nu är jag och Prinsessan själv. Hon ligger brevid mig i soffa hon har nyss vaknat efter en lite lunchlur=O).

Hon har haft hosta i natt oxå, fram till 2 tror jag hon höll på och hostade. Med då gav jag henne mollipect, näsdroppar & en flaska välling.

Så efter någar hostningar så somnade hon om och sov till 06:15. Då klev vi upp och bytte blöja och gjorde mer

välling och sen somnade vi om och hon vaknade vid 09:00, av tim som kom in i sovrummet och skrek=O(. 


Nu ska jag ge henne lite mollipect och sen i kväll så kanske hon hostar upp slemet på dag och inte på natten.

Tycker så synd om henne för de är verkligen jobbigt för henne. Så jag hoppas att de släpper snart.


Nu tror jag att jag ska ta en sävng med dammsugaren så de blir lite bättre på golvet för nu är de mycket pärlsocker överallt!


Hoppas att ni får en mysig Lördag!   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards