Alla inlägg den 18 september 2009

Av Anna-Karin - 18 september 2009 18:01

I dag ringde jag till våran Underbara Bvc tante, hon tycket synd om Prinsessan som hostar och vaknar på nätterna så hon skulle gå och höra med dagjouren om dom skulle kunna tänka sig skriva ut Mollipect till sessan. Eftersom de får ges från 6 månader och uppåt. Och sessan är ju inte riktigt 6 månader. 

Och Karin ringde tillbaka och vi fick ett jätte bra svar. Så nu har peter varit och hämtat ut Mollipect. Så nu ska hon få sig lite så vi kanske får sova i natt=O).


Nu är de lite lugnt här hemma med främmande, så nu passar jag på att blogga lite. Snart kommer de en ny sittning med främmande=O).


Önskar er en underbar Fredag kväll!


Kram 


Tim Hälsar Och Tackar Så Mycket för Alla Grattis Kommentarer!  



Av Anna-Karin - 18 september 2009 10:35

I dag fyller tim 5 år tänk vad tiden går fort. När jag och peter träffades så var tim 2 år och 1 månad. De är ju lite skillnad på han nu och då=O).


Nu ska jag göra chokladbollar och tårta, Som unge herrn har beställt=O).


I morse när jag försökte sova så hörde jag hur tim och peter pratade, Och så frågade tim peter när han skulle bli hämtade från dagis och då sa peter att jag skulle hämta han tidigare. Och då frågade han vad han skulle göra när han kom hem då sa peter att han skulle få främmande, ÅÅÅ då ska jag bjuda dom på chokladbollar och tårta sa tim. Då frågade peter vem som hade bestämt de. De fick jag bestämma när mamma anna-karin frågade vad jag bjuda på.

Hur sött är inte de!!!


Hoppas att du får en Bra dag älskade barn!

Detta var den första bilden jag fick på Tim han var ca 2 år. Han är så underbart söt!


007Tim 

Lite skillnad på han=O). Här är han 5år nästan.      


Nu måste jag lägga på ett kål!     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards