Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Allmänt Less!

Av Anna-Karin - 11 september 2009 15:58

De är vad jag är i dag.

Tror de beror mycket på att jag och min sambo inte riktigt är så glada i varandra just nu.

Han tycket att jag bara gnäller och skäller på han, men jag tycker inte att jag skäller på han men jag kan hålla med om att jag påpekar mycket.

Men de är inte för att vara dum utan för att gör de lättare för mig så jag oxå kan få njuta av att bara vara.

Som tex kommer han hem med jobb kläderna och stätter sig i soffan (som ska vara vit) men de blir den inte om man sätter sig med skitiga kläder, och då påpekar jag de. Då skäller jag, men killar kan ju inte tänka ett steg längre. Om jag skitar ner då måste ju min sambo städa och då för vi inte lika mycket tid till varandra...

Less blir jag.... Men de är väl dax att ha de lite sämre nu för vi har ju varit tillsammans snart 3år och inte haft de så här nån gång.

Men som med allt annat så löser de sig.


Som tur har vi haft Charlotte på besök, så man får prata av sig och får en massa peppning. Om att jag inte ska ge med mig;O), Tusen Tack Gumman för att du finns!


I dag har lill prinsen kommit till oss, jätte roligt. Har saknat han i massor. Han ringde nyss och var jätte glad för han och pappa hade varit och köpt stödhjul till hans cykel;O).


I morgon ska vi till mammamormor, Rickard & lillebrormorbror, Vi hade sån tur att vi vart bjuden på middag=O).


Vad har jag gjort mer i dag då, Varit och handlat och på ica kvantum/maxi så hade dom 5% rabatt på hela kvittot idag! Så de var ju super roligt och snällt=O), lagat lunch till mig och Charlotte. Jag har även torkat golvet .

Bjuder på en bild på Prinsessan och Tante Charlotte Min Underbara vän

  


Nu håller jag på att göra puré till min underbara Prinsessa. Nu är plommonpurén klar så nu blir de potatis och palstenackapuré. Har bara en istärningslåda så jag kan inte göra så mycket åt gången. tänkt jag skulle försöka hinna med att göra lite kycklingpuré i dag oxå=O). Tycker de är så roligt att pyssla i köket med mat och baka. De är så synda att vi har sån lite kyl/frys. Skulle vilja ha en frysbox nere i källaren så man fick plats med lite frysmat. Sen skulle jag vilja ta bort köksskåpet brevid kylen och köpa ett sidebyside=O). Men för hoppningsvis hittar vi ett hus snart så jag får de jag önskar;O).


Bjuder på prinsessans första frånryggtillmage bild

     


Nä nu ska jag ta och vika tvätten och köra i gång en ny tvättmaskin!


Hoppas ni får en Underbar Fredag!


Kram    


 
 
Ingen bild

ella

11 september 2009 16:46

pling plong!

ha ha ha ja du jag känner igen mig..... bra att du sätter lite gränser det är ju så otroligt lätt att skämma bort dom och du vet väl att människan är ett vanedjur. ha ha..

Du ska se att det ordnar sig vännen..
Pussa sessan från mig massor.
vore kul att ses nåt? ni kanske kan komma och luncha nåt och ta en långpromis runt solberg?
kram på dig vännen/ella

 
Therese

Therese

11 september 2009 20:02

Ja du... Jag tror att karlar är så, sen skämmer vi bort dom lite ;)
Bra att du säger ifrån!

Kram

http://tostberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards