Alla inlägg den 11 september 2009

Av Anna-Karin - 11 september 2009 19:53

Nu ligger den lill prinsen. Var nån som var SUPER trötter. Nu ligger jag på golvet med sessan. Hon har kissat  ner hela filten och nyss kräktes hon. Så nu måste jag skura av henne och sen blir de sängen för henne med.


Sen ska jag och prinsen mysa så de står härliga till;O)!


Önskar er en fortsatt trevlig kväll!


Kram & Puss 

Av Anna-Karin - 11 september 2009 15:58

De är vad jag är i dag.

Tror de beror mycket på att jag och min sambo inte riktigt är så glada i varandra just nu.

Han tycket att jag bara gnäller och skäller på han, men jag tycker inte att jag skäller på han men jag kan hålla med om att jag påpekar mycket.

Men de är inte för att vara dum utan för att gör de lättare för mig så jag oxå kan få njuta av att bara vara.

Som tex kommer han hem med jobb kläderna och stätter sig i soffan (som ska vara vit) men de blir den inte om man sätter sig med skitiga kläder, och då påpekar jag de. Då skäller jag, men killar kan ju inte tänka ett steg längre. Om jag skitar ner då måste ju min sambo städa och då för vi inte lika mycket tid till varandra...

Less blir jag.... Men de är väl dax att ha de lite sämre nu för vi har ju varit tillsammans snart 3år och inte haft de så här nån gång.

Men som med allt annat så löser de sig.


Som tur har vi haft Charlotte på besök, så man får prata av sig och får en massa peppning. Om att jag inte ska ge med mig;O), Tusen Tack Gumman för att du finns!


I dag har lill prinsen kommit till oss, jätte roligt. Har saknat han i massor. Han ringde nyss och var jätte glad för han och pappa hade varit och köpt stödhjul till hans cykel;O).


I morgon ska vi till mammamormor, Rickard & lillebrormorbror, Vi hade sån tur att vi vart bjuden på middag=O).


Vad har jag gjort mer i dag då, Varit och handlat och på ica kvantum/maxi så hade dom 5% rabatt på hela kvittot idag! Så de var ju super roligt och snällt=O), lagat lunch till mig och Charlotte. Jag har även torkat golvet .

Bjuder på en bild på Prinsessan och Tante Charlotte Min Underbara vän

  


Nu håller jag på att göra puré till min underbara Prinsessa. Nu är plommonpurén klar så nu blir de potatis och palstenackapuré. Har bara en istärningslåda så jag kan inte göra så mycket åt gången. tänkt jag skulle försöka hinna med att göra lite kycklingpuré i dag oxå=O). Tycker de är så roligt att pyssla i köket med mat och baka. De är så synda att vi har sån lite kyl/frys. Skulle vilja ha en frysbox nere i källaren så man fick plats med lite frysmat. Sen skulle jag vilja ta bort köksskåpet brevid kylen och köpa ett sidebyside=O). Men för hoppningsvis hittar vi ett hus snart så jag får de jag önskar;O).


Bjuder på prinsessans första frånryggtillmage bild

     


Nä nu ska jag ta och vika tvätten och köra i gång en ny tvättmaskin!


Hoppas ni får en Underbar Fredag!


Kram    


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards