Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Underbara Lilla Prinsessa=O)!

Av Anna-Karin - 1 september 2009 22:45

Super söta Prinsessan Molly!

Lite butter, man jag är ny vaken och lite mysis.

 

Fortfarande Lite svår flörtad;O)!

Men med en Puss av mamma så tinade jag=O)!

Varför ser du så Glad ut mamma?

Å vad är de där för nått inte tänker jag kolla åt samma håll som dig för där är ju kameran;O).


Lika som bär, sägs de=O)?


Nu vill jag oxå Prata lite=O)!

Lite till bilder från i dag. Jag har knäpp dom som sessan är med på. Kristina har knäpp dom men mig och sessan på! Tycker de är så synd att jag inte har knäpp mer bilder på mig och sessan för de är lite tråkigt. Så när Kristina är med så brukar jag be henne. Så nu bjöd jag på alla=O) bilder!

 
 
Ankis

Ankis

1 september 2009 23:18

Söt hon är, din sessa. Joo vi har visst fått ett spännande brev i posten, med rosa adress och allt. Har ju bara glömt bort att höra av mig och tacka. Är totalt förvirrad i allmänhet och är ännu värre nu inför dopet! TACKTACK!

http://viborpalandet.blogg.se

 
Kristina

Kristina

2 september 2009 09:08

Blir ju lätt så att mamman inte alls kommer med på så många bilder tillsammans med barnet (mest bara konstiga själv knäppta bilder...), finns jätte lite på mig och Filip åxå, även när han var jätte liten, själv passade jag ju på att fota Petter och Filip så fort det var något medans Petter har varit jätte dålig på att knäppa på mig och Filip, typ bara när jag bett honom och då får man en suck... *grr* Är ju roligt för barnen om det finns bilder på mamma och barn åxå så jag knäpper så gärna på dig och Molly men jag brukar ju vara lite dålig med kameran jag åxå så du får helt enkelt fortsätta påminna mig ;)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Angelica

2 september 2009 09:59

Hon är en kopia av sin pappa och bror!

 
Ankis

Ankis

2 september 2009 14:20

Är samma här, finns knappt några bilder på mig och Ossian heller. Måste påminna Jim om att knäppa!

http://viborpalandet.blogg.se

 
Jenny

Jenny

2 september 2009 22:19

Jättefina bilder på söta sessan :). Det är precis samma här när det gäller bilder på mamma och dotter... Finns knapppt några alls :(.

http://www.tervtokar.st

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards