Alla inlägg den 31 december 2007

Av Anna-Karin - 31 december 2007 15:09

I dag är de Nyårsafton.

Herre gud va detta år har gått fort. Detta är mitt bästa år. Haft jätte bra jobb, funnit kärleken, fått några nya vänner, Blivit sambo och är ny förlovad. Så bra som man kan ha de.


I dag ska jag och Lill hjärtat  åka till Filip med föräldrar.  Petter  är lill hjärtats ny favo.Han pratar om han helt tiden. Fast han säger petter å bebisen och bebisens mamma. Vi ska åka dit lite senare för nu håller jag på och tvättar. Vi skulle bil 14 vuxna och 7 barn tror jag Kritsina sa. De blir roligt om sötis kunde ta å somna lite. Men de värkar svårt. Så han för nog vara vaken hela dagen. Han sov länge i morse, till halv nio. Så himla skönt. Sen kollade han på tv ett tag. För en timme sedan åkta hjärtat på jobbet han jobbar eftermiddag. Så han slutar 22.00 Så tills de ska vi vara hemma. Tänkte att jag skulle ta med pyjamas å tandborsten så kan vi stanna ett tag. För när vi kommer hem så får sötis hoppa i sängen så kan jag och hjärtat mysa tills de är dax att gå ut på balkongen och skåla in de nya året! Tror de kommer att bil än mysig och trevlig nyårsafton i år. De hade vi förra året oxå, då var vi hos mamma. Sen åkte jag å hjärtat en sväng ner till gnarp.


Nä tvättstugan var de!

Sen ska man ju vika ihop all tvätt oxå... Men de är så skönt när de är gjort.



Gott Nytt År Till Er Alla!!! Önskar/ Mig, Hjärtat & Lill Hjärtat.


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards