Alla inlägg den 21 december 2007

Av Anna-Karin - 21 december 2007 23:44

Nu är de bara 12 timmar kvar tills jag slutar längtar tills jag får komma hem. Känner mig lite stressad, Har tänkt att jag inte behöver skynda med svärfars juleklapp för de var sagt att vi skulle dit efter jul men nu ska vi dit i morgon. Så nu vart de helt plutsligt bråttomt. Suck. Har ju inte riktigt bestämt mig vad jag ska köpa mer. Men jag får klura på de i morgon.

Idag har jag haft en bra dag på jobbet. Håller på med de sista nu innan jag får gå och lägga mig. Känner att mina ögon håller på att åka ihop av sig själva. Får ju lite sovmorgon i morgon. Så skönt... Längtar efter mina hjärtan så himla mycket.


God natt sov så gott!!!

Av Anna-Karin - 21 december 2007 11:07

Nu är jag på  jobbet igen. Vill igentligen vara hemma och julstäda å pynta och göra de sista. Men de får jag göra i morgon och på söndag. Nu ringde jag till min bror å skulle höra med han om han skulle på stan i sundsvall men han var på birsta. Jag har sett en julgrans matta på på åhlens som jag skulle vilja ha.

Ringde på åhlens i hudik men de var slut där men ev skulle de få hem mer. Typ 2 seckunder för jag ringde till han så hörde jag på radion att de hade varit en krock på väg ut mot birsta. Å de första han säger är att mamma har krockat. Snacka om att jag fick hjärtat i halsgropen. Fick tag på mammas man han sa att de hade blivit på körd å att de inte var nån fara. då var en lättnad att höra har prata med henne själv nu å de hade gått bra...


Jag säger till alla som ska ut på vägarna KÖR FÖRSIKTIGT OCH TA DE LUNGT!


Nu ska jag ta och göra en lista på de jag ska göra i dag.


Ha de så bra!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards