Alla inlägg den 25 december 2007

Av Anna-Karin - 25 december 2007 13:55

Nu sitter jag vid burken på jobbet.  Som alla vet var de ju julafton i går. Så dagen började med att jag friade till min sambo på morgon kvisten. Allt vart jätte lyckat! Han sa ju även Ja.

De som har varit så roligt är att han har pratat mycket om att jag ska fria, men när de vart december månad så vart de ännu mer prat från hans sida. Då var de bara att låsas som att vi tar de lite längre framöver.Hihi Då hade jag ju redan beställt ringarna. Fick dem på en vecka. Så när jag hade fått hem ringarna så var vi till smycka och skulle slå ut hjärtats klackring så testade jag lite förlovnings ringar å hjärtat räknade bara pengarna=o). Så hittade jag en ring som var som de jag hade beställt.

Men herrna tycket minsan inte att de var nå fina. Då fick han till svar att jag ville inte ha lika som han hade med de 2 andra han har varit förlovad med. Till slut så tycket han att de var fina. Hans föregående förlovningar har slutat med att han har flyttat efter 4 veckor.

Så nu håller vi tummarna att de här 4 veckorna ska gå bra. Men jag tror inte att de kommer att  bli nå proboblem heller för har vi inte bråkat och blivit ovänner på 1år 1månad så tror jag inte att vi kommer att göra de nu heller. Visst har vi haft små bråk men efter 5 sek så har vi varit vänner igen.

Tror inte jag skulle kunna bil ovänner med hjärtat om han inte har gjort nått jätte dumt som att ha varit otrogen för då är han utan bollar när jag är klar med han! skämt å sidor. Men skulle han vara de så skulle jag inte kunna förlåta han.


Ja i går var vi på lunch hos mamma med fam. Sen åkte vi till min pappa och fikade lite. Efter de så åkte vi till våran slut station underbara Svärmor! De var lite synd att vi missade hjärtats mormor och morfar. För i år skulle de vara hos deras andra dotter. Vi får åka dit nån dag och hälsa på och tacka för våra fina Julklappar.


Tacka så mycket för alla de andra Julklapparna och Förlovnings presenterna vi fick!


Imorse så klev lill hjärtat upp tidigt! kvart över sju tror jag klockan var. Jobbigt. Jag var så himla trött. Men de var bara att palla sig upp. Efter nån minut så var jag ju pigg. Men fixade lite välling å slog på pippis jul till sötnosen. Sen hoppade jag i sängen igen. Låg och slöade. Tills de var dax att hoppa i ducshen å fara till jobbet.

De har varit våra dagar.


Mina hjärtan är nu hemma och leker. I morgon ska lill hjärtat åka till ... Ska bil tråkigt men lite skönt att bara få vara jag och Mitt bara mitt hjärtat! Känns så skönt att vi är förlovade för nu Syns de att han är BARA MIN!!! Underbar känsla!


God Fortsättning/ Önskar Jag Med Familj         

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards