Alla inlägg den 17 december 2007

Av Anna-Karin - 17 december 2007 22:43

I dag har jag jobbat. De känns i mina ben. Har tagit ut nya skor riktiga arbetsskor med stålhätta å spik sula. Så man inte får en spik i foten.

De är ju betydligt tyngre än mina träningsskor som jag har haft tidigare. Får så himla ont i mina tår när jag står på knä hela tiden.


Sen i kväll har vi varit på julbord med jobbet, eftersom både jag och hjärtat har jobbat där så fick vi båda gå lite roligt eftersom vi är barn fria. Men nu är de ju så att min mage inte tycket att de var nått bra julbord så ja ni kanske förstår. Fattar inte jag åt ju inget som var jätte fett å inte så mycket heller. Magen vad är de för fel på dig???


Nu är jag själv för hjärtat jobbar natt så himla jobbigt. Vill ju ha han hemma.

Jag ska ju jobba i morgon (om min mage är ok ville säga.) så då när han kommer hem jå ska sova så måste jag kliva upp å åka på jobbet... Så jobbigt för de är ju så mysigt att mysa med han..


Än nu ska jag försöka hoppa i sängen...

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards