Alla inlägg den 19 december 2012

Av Anna-Karin - 19 december 2012 01:46

De är snart min stauts.

Blir super de börja om från noll med inga minus utan bara plus=O)!

De är så de ska vara inge gammlat som ligger å skräpar.

Nya tag i mitt liv eller de är ju ett tag sen jag började ta nya tag!


Med de finns nått som skrämmer mig oxå. Vet nu har himla ont de gör att falla å är så rädd att måste göra de igen... Men Chansar man ingen Vinner man inget heller, eller har jag Fel?


I dag har jag varit på möte med jobbet. Så efter mötet åkat och på la birsta och handlade lite julklappar. I väntan att få åka på jobbet. Så nu har jag bara 3 ev 4 kvar att köpa. Vart lite saker till mig med =O).

Nästa allt jag äger kan jag inte ha för stort. Så de vart en ny jack, 2 tröjor, lite smik & lite nya underkläder. har varit mycket falsk marknadesföring nu ett tag =P! Men nu är de inte de längre.


Måste ju få berömma tjejen jag handlar av på Make Up Stor. Hon är ju himla duktig å snäll ger tips. Ska ge mig själv en lite uppfräschning på den fronten så jag ska gå på en kurs där med henne =O).

Har gått på 4 kurser på M.U.S(för jätte länge sedan) har lärt mig mycket men nu är de dax igen. Å de bästa är ju att man får köpa produkter för hela slanten =O). Jag Älskar deras Produkter!


Nä nu måste jag röra lite på mig. Mina ben somnar...


På återseende =O)!

Kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards