Alla inlägg den 3 december 2012

Av Anna-Karin - 3 december 2012 10:09

Har en dag tur i dag, skönt men lite drygt ;)! I morse var man uppe med tuppen kl 5 var jag ut å satt i motorvärmaren sen gick jag in och sov en timme till så de ska bli roligt  å se hur pigg jag är i kväll =O)! Men mer sliten än M som jag träffade i går kommer jag nog inte vara =P!


Beställde min Favorit parfym med M så nu har jag en igen. Miss Dior Cherie! Den Luktar Underbart gott! 


Har pratat med bildoktorn i dag så på torsdag ska jag läman in den. Men ska sälja den få fort den är lagad. För jag måste ha en större med mera motor. Blir galen att åka den nu när de blir lite mer åkande =O)! Kollar runt på en massa Audi a4. Vill ha en sån igen. Var ju väldigt nöjd med min galma jag hade.


Underbart väder synd de är lite kallt bara. Men de är ju snö ute=O)! Så sjuk sugen att ta en lite sväng med skotern=O)! Kanske de blir en lite tur på fredag.


Nä nu ska jag göra lite nytta!


Önskar Er en underbar Dag!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards