Alla inlägg den 5 december 2012

Av Anna-Karin - 5 december 2012 01:10

Startade dagen en lite Sovmorgon 11:35 slog jag upp ögonen ;), men var vaken vid 10:30 sen somnade jag visst om...
Men skönt var de =0)!
Jobbigt att man blir lite halv seg bara... Men de rätade till sig efter en mysig frukost. Fick en trevlig överraskning i dag så då var jag ju jätte glad =0)!

Efter de var de dax att hämta Sessan på dagis. Saknat henne som tusan! Hon var så glad när jag kom å speciellt när jag sa att vi skulle gå å handla. Hon ville ha den där såsen hennes pappas tycker är äcklig å pasta.
Alltså Ädelostsås & tortellini =)!
Sån roligt beskrivning bara!
Åt sen en tok gjorde hon.

Men före middagen gjorde jag lite Jul fint här. Bara vardagsrummet kvar ska byta gardiner där först:)!

Fick främmande av Underbara M!!! Sessan vart gals tjatat som en tok från de vi kommit hem till han kom ;)!

Så när jag kom ut ur duschen låg dom i varsit hörn Molly sov som en stock å M kollade på tv =0)!
Har en Himla tur som får ha 2 Underbara M i mitt liv<3!!!!

Nu måste jag krypa ner i sängen å sova!
Ska vara å besikta bilen okristligt tidigt i morgon!!!
Men efter de ska Vi ju få en HelDags Dejt med min Underbara Vän Charlotte <3!!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards