Alla inlägg under januari 2011

Av Anna-Karin - 20 januari 2011 09:19

Nu har min älskade nyss ätit frukost! Så nu sitter jag och ska försöka få i mig lite kaffe och macka=O).


Undra ja om de blir hassela i morgon, skulle ju vara underbart att få komma i väg och bada lite... De ska jag kolla upp i dag.

Undra vad dagen mer har att erbjuda? Än  målning, städning, tvättning och matlagning. Jag hoppas på nått roligt och bra!


Ha en skön Torsdag!

Av Anna-Karin - 19 januari 2011 22:42

I dag har jag haft 24 st unika besökare! Då är de roligt att blogga=O)! Men ännu roligare skulle de vara om man fick en kommentar oxå.


I dag var jag lat(igen) och pizzan fick fixa middagen sen har jag donat och kollat på FuskByggarna. Alltså fy, tycker såå synd om dom utsatta familjerna...


I morgon hoppas jag på att få ett efter längtat samtal=O)!


Nu har vi gjort helg Underbart skönt=O).


Vart inga målat i kväll de får bli i morgon...


Natti natt mina vänner! 



Av Anna-Karin - 19 januari 2011 13:51

Nu sitter man på jobbet och ska ha lite kaffe rast=O)! De ska bli skönt, har jobbat på som en iller i dag. Älskar att jobba här!


Hoppas hoppas att vi får in fler kunder så jag kan få jobba lite mer än nu!


I går såg jag nå mindre roligt att de läcker in vatten från altanen in i köket, så de var bara tt dra påsig jackan och ut och hacka is... Suck vad jag blir less. Men nu vet man ju vart man ska laga och fixa till sommaren. Oj oj vad vi kommer att fa jobb till sommaren... Ska ta in lite oferter på Nytt Takt på huset och isolerning. De är ju i utbyggnade som allt strular...  Nog om detta nu..


Fick en målarkick i går så nu har jag grundat hatthyllan, glömde ta kort=O/. Får försöka leta rätt på en bild där konsolerna är omålad... Ska grunda en gång till i kväll!


Nu ska jag gå in och dricka kaffe!


Ha en Underbardag!

Av Anna-Karin - 18 januari 2011 18:48

Nu är de ful fat här hemma=O)! Molly leker lite i duschen och jag donar undan efter middagen och tvättar och fixar=O).


Äntligen kanske de har löst sig med en sak, håller nu tummarna att de kommer att funka och at vi får godkänt på de...


Nu ska jag duscha sessan. Sen blir de att ta golven innan de är dax för Halv åtta hos mig=O)! Missade ju i går...


På återseende=o)!

Av Anna-Karin - 17 januari 2011 21:15

Här kommer lite från våran utflykt i går!

Titta och njut=O)!

Kolla in detta skåp Jag vart såå Kär!

  

    


      


  


Denna Ljuslyckta köpte jag 2 stycken av så fin när dom brinner.

  

Sen är de ju en Krona på den oxå=O). 


Detta var nårga ting Som Shabby Chic Boden har att erbjuda!


Tyvärr har jag inte hunnit knäppa några kort på de jag köpte. Men de kommer=O).


Resan hem gick bra men herre vad halt de var strax efter fredriksfors, de var stopp när vi kom så vi var kloka och vände. Åkte över norrbo och bergsjö och de var tur för de hade varit stopp. Jag var helt slut kroppen efter den resan!


Men de var de värt!

Av Anna-Karin - 16 januari 2011 22:09

I dag åkte jag och svärmora Shabby Chic Boden. Mycket fint hade dom.

Jag har knäppt lite kort men dom kommer i morgon!


Men jag fick med mig 2 lampskärmar och 2 ljuslyktor och ett uteljus!


De vart lite äventyr på vägen hem.. Men de får ni veta i morgon!



God natt Mina Vänner!


Kram kram

Av Anna-Karin - 15 januari 2011 15:33

I dag hade jag planerat att jag och molly skulle åka och bada. Men de fick jag tyvärr ställa in för molly var snorig i morse när vi vaknade..


Så i dag har vi bara varit hemma och myst. Mycket skönt måste jag säga.


I morgon ska jag, prinsessan och svärmor på Söndagsutflykt till

SHABBY CHIC BODEN! Ska bli mysigt Att få komma i väg lite!


I går var jag ju och hämtade ut konsolerna på Beijer. Så nu har jag kvistlackat dom en sväng ska göra den andra nu. Ska knäppa kort på dom nu tänkte jag så sa ni få se hur de blir=O) Som omålad och målad.


Oj oj hade jag haft mycket pengar nu skulle jag boka en resa til nått varmare land på direkten!


Nu ska jag måla kvistar. Har även lånat med mig 2 golv plankor hem pappa skulle komma förbi och vara smakråd=O).


LördagsKramar!

Av Anna-Karin - 14 januari 2011 20:06

De är just vad jag gör just nu! Jag är lite lätt trött efter en hel dag i hudik. Har hunnit med allt jag ville=O) och de var en Stor handling på ica. Oj oj tjejen fick stänga kassan efter mig. Så då fick jag hjälp att packa=O). Mycket snällt av henne.


Nu är allt inplockat i alla skåp och de tog ju sig lilla tid,


Nu måste jag kolla på Let´s Dance=O)!


Önskar er en mysig kväll!


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards