Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Anna-Karin - 30 januari 2011 19:48

Förut när jag skrev att jag skulle kolla sessan hade hon vart på pottan och kissat helt av sig själv! Å vad stolt jag vart då=O).


Sen var jag och sessan och hämtade min bil på byn, 3 km men de kändes som 1 mil, Tog Molly på snowracer men de var ju inte så smart för de var ju jätte mycket sand och vissa fläckar var de bara asfalt! Men vi kom fram=O)


När vi kom hem så var Molly ute en sväng och jag gick in och kollade tvätten så hör jag Molly grina. Så kommer Peter in med henne då ser hon ut som mike tyson! Bild kommer i morgon eller i kväll!


Nu SOLSIDAN!

Av Anna-Karin - 30 januari 2011 10:56

I går var dagen full späckad så jag han inte med ett enda inlägg.


Var och träffade mig kontaktkompis för sista gången.


Sen var jag upp med sessa till Bror Adam och Linnea till forsa=O)! Så jag kunde åka och rida Batting. Molly somnade fint i vagen så jag åkte i väg till stallet.

När jag kommer till stalet ser jag att de kommit en ny häst och att den står lite för när "våran" hagen och mycket riktigt så hoppar hästen battnig står med över i denne häst hagen så de tog ju nästan en hel timme innan jag kom i väg. Så vi tränade på att lyssn på min röst och kommandon. Skritt, halt och trava! De gick inte alls när jag tänkte longera men så gick jag brevid och då gick de klockrent! Jätte duktigt Battnig! Så de kommer jag arbeta med ett tag till! Tills att jag får han att lyssna när jag longerar! Han har ju stått ett tag så han är ganska pigg och lite styrig!


Nu måste jag kolla sessan!


Återkommer senare=O)! 



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards