Alla inlägg under januari 2011

Av Anna-Karin - 25 januari 2011 20:44

Varför måste de finnas en massa måsten för?


Som tvätt, städa & diska? Känner att jag är sååå less på sånt just nu. Nån som känner sig manad att hjälpa mig=O)? 


Nu ska jag gå ner och fixa i gång en maskin tvätt och grunda klart hatthyllan.


Sen ska jag lyxa till de med en semla och kaffe!  Mums! Nu måste jag skynda mig så jag får mumsa!!!

Av Anna-Karin - 25 januari 2011 09:25

Fattar inte varför min dotter alltid ska bli dålig så fort jag ska jobba... Men nu är de inte fel på henne... I natt vid 5 vaknade hon och var varm som en kamin, låg ett tag med henne sen la jag tillbaka henne i sin säng och nu har hon minssan ingen feber och är super busig=).


Undra om de var tanden uppe som sköpkade för hon luktade inge gott ur munnen i natt men nu luktar de inge.


Ja ja jag får ju jobba igen en annan dag. Hartar att vara borta från jobbet...

Men jag kan ju inte låta molly gå på dagis sjuk!


Nu ska vi äta frukos och sen kanske vi åker ner till svärmora en sväng... Måste låna skrivaren.


Önskar er en bra dag!

Av Anna-Karin - 24 januari 2011 16:51

Oj oj vad jag känner mig helt slut i kroppen.  detta har min dag destått av Möte rida, skotta tak, nu middag, Snart ska jag åka och träffa min kontakt kompis.

De är sista veckan jag är de så de skabli skönta att slippa den här måste känlsan...


Ska ju börja rida istället plus att de är lite friare Och pricken över i är ju att jag motion oxå=O). Känner av mina ben just nu=OP. Skönt men jobbig att måsta ta i med lårmuskelen. Ska rida i helgen oxå=O). Längar redan. Ska förhoppningsvis ta lite lektioner för Gunilla i dressyr=O). Men måste ju sätta igång Batting först.


Nu måste jag kolla pastan... Så jag får lite enerig i min kropp!


Ha en sån mysig måndagskväll!   

Av Anna-Karin - 24 januari 2011 08:43

Av att de droppar inne är ingen höjader ska jag säga! Fy men de var ju bra för annars hade mitt allt försovit sig;O)! Så nu sitter man här och äter havregrynsgröt.


Har även varit på taket och skottat ränndalen... Nu vill jag HA Vår!!!!


Nu ska jag skynda mig för att jag i väg en sväng i dag=O)!

Av Anna-Karin - 22 januari 2011 22:25

Nu är vi mätt och belåtna=O)! Vi har ju fin främmande av Jenn, Jepp & Theo=O)! Ludde såklart!

Nu har vi kolla på lite inrdening och dom är på väg hem.

Vi har ätit 3 rätters middag  och njutit.


Åter kommer om ett tag=O)!


Av Anna-Karin - 21 januari 2011 12:13

De är just vad jag har nu... Så jag ställde in hassela=´O(... Har tagit nasionex och lite vatten så nu ska jag vila 1 Timme=O)! Hoppas att de gått över när jag vaknar...   För jag har inte tid eller lust att bli sjuk nu...

Av Anna-Karin - 21 januari 2011 08:38

Att jag får duscha med min sambo! För de är ju sååå mysigt! Men han tycker bara att de är trångt och kallt...


De var skönt med en varm dusch efter att ha varit i stallet=O) Och Hälsat på Batting! Så mysig att få vara där och pyssla om han. Har ju ridit han för många år sedan=O). Så jag ska dit på söndag igen=O)!



Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna åka och lämna lill prinsen

på firtids=`(!



Av Anna-Karin - 20 januari 2011 12:15

Fick den otroligt roliga frågan av Tim vid lunchen hur man gör en bebis=O).

Oj oj vad säger man då...

Förklarade lite smått, men sen kom jag ju på att vi har ju boken  

Håkan Bråkan och BebisMysteriet!

Så den har vi läst nu. Och jag tycker den förklara på ett mycket bra sett inte för mycket och inte för lite.


Jag Kan verkligen rekommendera Böckerna med Håkan Bråkan. Finns ju fler olika. Som en period pratade Tim mycket om döden. Så då köpte jag Håkan Bråkan och Morfar i himlen tror jag den heter!


Super bra böcker när man inte riktigt vet vad man ska säga till dom små. 


Nu är de dammsugning på listen=O)!


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards