Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Anna-Karin - 13 februari 2009 20:26

Äntligen sitter jag i soffa efter en hel dag´s städande. Först så städade jag hela lägenheten, sen tog jag tag i vår klädkammare som såg ut som hell och un kommer man till och med in i den=O). Sen städade jag Linneskåpet där var de oxå kaos, men nu ligger allt så fint i raka rader=O). Så roligt när man är klar och ser skillnaden.


När jag var klar så kom hjärtat och lill hjärtat innaför dörren och då var klockan strax efter 16:00. Långstädning i dag. Men man är ju inte lika vig och rörlig som förr nu=O). Och att jag har gjort en massa som jag inte kanske ska göra känner jag nu, de är inte sååå skönt ska jag säga!!!!


Nu ska jag mysa med mitt hjärta!!!


Önskar Er En Underbar Helg!


Kramar från mig  


Av Anna-Karin - 13 februari 2009 11:49

Dax för en rast med lite på fyllning av mat i magen. Så då kan jag ju passa på att skriva nån rad=O)!


Nu håller jag på att städa för fulla muggar, Nu ska allt bort som bara står och samlar damm... Sen ska de slängas eller upp på vinden...  Sen ska jag åka och handla lite saker... Vet inte vad jag ska köpa till hjärtat på allla hjärtan´s dag, vet inte om han förtjänar nått;).  Vi får se vad de blir!


Nu är rasten slut!!!  

Av Anna-Karin - 13 februari 2009 09:18

I morse så vaknade jag tidigt, av ett sms. Smset var från A-C, tjejen som håller i Föräldrautbildningen. Hon var sjuk så de blir ingen till träff. Mycket tråkigt tycker jag... Men men är man sjuk så är man.


Nu har jag nyss ätit fil och flingor med lite sylt. Så nu ska jag städa så de blir fint och rent igen...

Sen ska jag åka och inhandla en hyllplan & konsoller till bebbens skötbord. Så de blir klart nån gång.


Bilen gick igenom i går så himla skönt, den vart och ny skodd=O)! Vinterdäcken jag hade var helt kass så nu har jag fått nya! Underbart.


Nä nu ska pigan här hemma sätta fart och börja städ!


Önskar er en Underbar Fredag!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards