Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Anna-Karin - 3 februari 2009 21:50

Mums säger jag bara.

Nu sitter jag i soffan och bara tar de lugnt, så skönt!

Båda barnen sover.haha Nä lille branet och hjärtat ligger och sover... Skön att få lite ensam tid.

Så när hjärtat gick i säng så gjorde jag en drink med Frysta Hallon & Sprite, så himla gott och läskande. Har nu mumsat upp hallonen så gott!


I dag har jag tvättat så nu ska den bara vikas.blä Men de blir i morgon de. Sen har jag gjort middag. Svärmora kom och hälsade på så hon fick oxå lite mat. Hon hade köpt med sig semlor till oss. de var gott. Onyttigt men gott=O).


Hade främmande av Charoltte och Maja i dag, de var super för annars hade jag nog bara somnat i soffan, så himla trött som jag var. Vaknade nämligen nät hjärtat gick i morse 05:05. Suck.


Nä nu ska jag borsta gaddarna och sen hoppa i lopplådan som är nybäddad.mysigt


Sov Så Gott!


Av Anna-Karin - 3 februari 2009 12:59

Nu sitter jag hemma och väntar på tvättmaskinen ska bli klar. Jag som hade tänkt tagit de soft i dag, men så kom jag på att jag hade tvättis.


Har även försökt fått tag på min bm men inget svar, får sammandragningar när jag går så ja ska prata med henne om att ev bli sjukskriven. De är inte nå småa sammandragninar jag får. Inte så lätt att försöka stimulera lille man.  Får se hur vi löser de. Men vi kanske kan lösa de med dagis själv.


Nu ska jag gå till tvättis, sen åka och hämta bilen=O)!


Ha de så gott!!! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards