Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Anna-Karin - 9 februari 2009 21:13

Nu är jag lite tröttis, ska snart hoppa i sängen.


I dag när jag och hjärtat skulle väg och kolla på kakel så var de inte vår tur dag, på väg till affären så frågar hjärtat om jag tog med pengarna men dom hade jag glömt, och när vi svänger in på parkeringen till affären så ser de mycket mörkt ut och ja de stängde 15:00 i dag. Så vi gav upp, vi åkte och åt istället. Men maten var sådär..... Efter maten då åkte vi tillbaka till filip och pappa petter, mamma Kristina var på möte=O/.

Vi hade köpt med oss Semlor.

Petter knäppte kort på filip, han tycket de var mycket gott=O)!!!


I morgon ska jag till Pillan min Underbara Frisör, Ska bil så skönt att få lite ompyssling.

Sen ska jag på Birsta och träffa Therese, de ska bli roligt=O). Då ska jag köpa en byrå på ikea som jag ska ha som skötbord. Sen ska jag köpa strumpor och nån vit body till bebben. Såg att jag måste komplitera de till de som ska med till bb.

Nu i kväll har jag bäddat i sängkläderna i vagnen, Vart så himla mysig och fint=O)! ÅÅÅÅ vad jag längtar efter knytet i min mage...


Nu ska jag hoppa i sängen men min mage kurrar så jag ska väl försöka göra den nöjd först.


God natt!!!    

Av Anna-Karin - 9 februari 2009 10:42

God dag!


I morse vaknade jag av att telefonen ringde de var min frissa, Hon frågade om jag inte skulle vara hos henne. Nä vi bestämde väl tisdag, kollade kalendern jo tis har jag skrivit. Vi måste ha missförståt varandra. Men de löste sig för hon hade tid i morgon oxå=O).


Ringde Charlotte och surrade med henne medans jag packade skötväskan med lite blöjor och tvättlappar=O).


Nu ska jag åka till svärmora och hämta tvätten som jag tvättade där i går plus de 2 maskiner hon körde åt mig!***Tusen Tack!***


Sen ska jag åka och hälsa på Filip och hans mor och far. De ska bli roligt för de var ett tag sedan jag såg han nu.


I lördag´s så gick jag in i vecka 33 fulla veckor! Tiden bara springer i väg. Älsklingen fick nog en chock i lördax då han in såg att de är 6 veckor kvar nu till vi har bf. Lite roligt att att han riktigt insåg att jag blir Snart pappa=O)!


Nu ska jag ta och fixa till mitt hår och tänderna vill bli borstad och lite smink ska på!


Ha en bra Måndag! 

  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards