Alla inlägg under juni 2009

Av Anna-Karin - 14 juni 2009 12:37

De är en serie som går på mtv. Jag har faktiskt fasnat för den!

Tycker den är mycket bra.


Läste på Therese blogg om hennes dröm om ett Torp.


Så funderade jag på mina drömmar. Kom fram till att jag har många drömmar.

Jag älskar att drömma!

Men min Största dröm har gått i uppfyllelse...

De är min Underbara Prinsessa Anna MOLLY Louise!


Har nu även hittat min DrömPrins Peter.

Visst har vi våra diskutioner men vi löser alltid allt...

Så nu har har jag 2 drömmar jag kan pricka av;O).


Nu ska jag ta och städa lite. Min pappa och pia kommer ner och hälsar på oss i dag. Vi ska nog ut och äta med dom i de fina vädret! Jag tycker om detta väder nu har jag en massa enerig synd att de inte är mitt hus bara. För då skulle de stor städas och bakas, men jag känner att jag inte vill lägga ner en massa tid på att städa har när de inte är mitt hus.





Av Anna-Karin - 13 juni 2009 12:46

Vilket tråkigt väder de är i dag...

Men de är ganska skönt. När man har en lite prinsessa som är varm som en kamin;O).


Dagar som i dag känner man att man kan slappa och njuta av livet!

Utan att ha dåligt samvete. 


Jag hittar inte min kamera... Bilr så less...

Av Anna-Karin - 12 juni 2009 21:58

I dag har min Lille bror Danile & hans filckvänn Emelie tagit studenten.

Stort Grattis till er lille bror & Emelie!


Vi vill även gratta Cajsa Och Linntill Studenten och linn på 18 årsdagen och Körkortet!


Stort Grattis Till Er!


Av Anna-Karin - 11 juni 2009 19:35

I dag har vi varit på bvc för att väga och mäta. Nu väger Prinsessan 6245g och är 61,5cm lång;O)!


Efter bvc så hade vi träff med mammagruppen så jag var först efter som vi var där redan 09:30.


Sen åkte vi hem jag kollade lite på datorn men när jag skulle blogga höll jag på att somna så jag gick och la mig och sov lite=). dagen började med att jag vaknade 09:00 och hade ställt klockan på 07:45 så de säger väl allt!


Nu ska jag ta upp en Prinsessa som inte tycket de är nå roligt att sitta i babtsittern.


I morgon håller jag tummarna att vi får 2 mail;O) Har mailat till en tjej som syr kläder men jag får inget svar. Under om jag vart för frågvis=O).

Sen skulle de de vara roligt att få ett mail från Therese om att jag vunnit ett solskydd;O)...


Nu ska jag ta upp min älskade Prinsessa!

  



Av Anna-Karin - 11 juni 2009 19:35

I dag har vi varit på bvc för att väga och mäta. Nu väger Prinsessan 6245g och är 61,5cm lång;O)!


Efter bvc så hade vi träff med mammagruppen så jag var först efter som vi var där redan 09:30.


Sen åkte vi hem jag kollade lite på datorn men när jag skulle blogga höll jag på att somna så jag gick och la mig och sov lite=). dagen började med att jag vaknade 09:00 och hade ställt klockan på 07:45 så de säger väl allt!


Nu ska jag ta upp en Prinsessa som inte tycket de är nå roligt att sitta i babtsittern.


I morgon håller jag tummarna att vi får 2 mail;O) Har mailat till en tjej som syr kläder men jag får inget svar. Under om jag vart för frågvis=O).

Sen skulle de de vara roligt att få ett mail från Therese om att jag vunnit ett solskydd;O)...


Nu ska jag ta upp min älskade Prinsessa!

  



Av Anna-Karin - 10 juni 2009 21:15

Jag är helt slut efter men mycket aktiv dag med mycket främmande=O)!


Så jag ska nu stupa i sängen;O)!


Natti natt!

Av Anna-Karin - 9 juni 2009 22:13

Jo, vilken dag!

Efter jag varit hem så skyndade jag mig i väg för att hämta sängen och välja sängkläder... (Kommer med kort i morgon.)

Sen åkte jag upp och hämtade lill prinsen på dagis, när jag kommer dit så hade jag glömt att de var gårdsfest där. Så jag hade en liten sur prins med hem men de gick över fort. Jag lovade att vi skulle gå ner på möljen och köpa glass. Då var han glad igen=O).


Så efter middagen så gick vi ner över möljen. De var jätte mysig att göra nått hela familjen, de är nått vi är lite dåliga på med de ska de bli ändring på.

 Kom ju på att man kan ju gå ner och ta en öl på ute serveringen nu när de är sommar;O).

Sen kan man ju åka på nått annat ställe och fika kanske åka på loppis eller spela mini golf. De finns ju mycket man kan göra...


Nu håller jag tummarna att Kari från MyCinnamonGirl Hör av sig så jag kan beställa prinsessans klänning och får svar på min fråga om en klänning till mig så jag vet om jag ska beställa den eller inte. För Fia som ska ta med dom från norge till mig åker nästa vecka. Så jag måste få svar av henne.


Nu ska jag kolla om sessan vill ha lite mer mat och sen ska hon hoppa i sin nya fina säng! Och förhoppningsvis sova gott!


God natt mina Bloggisar!


Kramar från Oss  




Av Anna-Karin - 9 juni 2009 15:06

Ju har jag nyss kommit från min frisör Pillan=O)! Så nu är mitt hår ljusare så skönt men ljusare ska de bli!


Nu har jag ätit sen lunch, jag var så hunrig. Så de var mycket gott att få lite mat i magen...


Nu ska jag åka och hämta spjälsängen min prins köpte i går=O)! Han ringde och frågade vilken säng jag hade kollat på. De var en brio cot one dom hade paktet pris 1995:- för Sängen, Kudde, Täcke,  Madrass & Påslakanset. Så de fick bil den. De för bli en Prinsess säng när sessan ska sova i stor säng. Då skulle jag vilja ha en zebra tror jag dom heter. Länkar den sen;O).


Nu ska jag skynda för jag ska hämta lill prinsen sen oxå.


Tror jag ska lura med min prinsen på en mjukglass senare i kväll=O)!


Ha en Underbra Tisdag!


Kramar Från Prinsessorna;O) 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards