Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Anna-Karin - 14 juni 2009 22:00

Nu är sessan ny badad och klar för sängen! Hon är lite jätte trött, har bara sovit små power naps i dag.

Så nu håller hon på att somna så nu måste jag gå och göra lite mat innan hon somnar=O).


I dag har vi haft främmande av pappa/morfar och pia. Dom bjöd på middag så vi tacka så mycket!!!


Sen har de inte hänt så mycket är vi har bara mysit i de mysiga vädret!!!


Natti Natt!

  

Av Anna-Karin - 14 juni 2009 12:37

De är en serie som går på mtv. Jag har faktiskt fasnat för den!

Tycker den är mycket bra.


Läste på Therese blogg om hennes dröm om ett Torp.


Så funderade jag på mina drömmar. Kom fram till att jag har många drömmar.

Jag älskar att drömma!

Men min Största dröm har gått i uppfyllelse...

De är min Underbara Prinsessa Anna MOLLY Louise!


Har nu även hittat min DrömPrins Peter.

Visst har vi våra diskutioner men vi löser alltid allt...

Så nu har har jag 2 drömmar jag kan pricka av;O).


Nu ska jag ta och städa lite. Min pappa och pia kommer ner och hälsar på oss i dag. Vi ska nog ut och äta med dom i de fina vädret! Jag tycker om detta väder nu har jag en massa enerig synd att de inte är mitt hus bara. För då skulle de stor städas och bakas, men jag känner att jag inte vill lägga ner en massa tid på att städa har när de inte är mitt hus.





Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards