Alla inlägg under juni 2009

Av Anna-Karin - 16 juni 2009 23:01

Nu på kvällarna Är molly jätte trött så vi får nog börja kvälla henne tidigare. För nu dom senaste kvällarna har hon varit jätte trött vi 21 och annars så har hon gått och lagt sig vid 22 strax efter i bland. Men från och med i morgon så blir de kväll 21:00.

Då kanske hennes mamma oxå kan komma i säng i tid. Måste vara kaffet jag har varit så pigg på för nu är jag trött... Då var de ju löst=O).


I morgon ska vi på återträff med Föräldrautbildnings gruppen. De ska bli jätte roligt att träffa alla. Hoppas att alla kommer=O)! 


Nu ska jag hoppa i sängen så jag kommer upp i morgon... Ska sova utan min Älskade Prins i natt saknar han SÅÅÅÅÅÅ mycket nu redan... Hoppas att jag kan sova..


Efter middagen så åkte jag till Charlotte och hälsade på henne. De var jätte mysigt. Tack för sällskapet Gumman!


Nu ska jag hoppa i sängen=O)!


Dröm Sött & Sov Gott!

Av Anna-Karin - 16 juni 2009 18:13

I morse så vaknade sessan och ville ha mat vid 07:00, men efter maten så jag var så trött så jag ställde klockan på 08:45. Sååå skönt var de att få sova lite till. Har jag har haft så himla svårt att somna nu några kvällar!!! Jag tror jag och Filip ska bilda en klubb...

Kankse kan de bero på att jag drack 2 koppa kaffe ganska sent går kväll. Vi får se hur de är i kväll.


Ja vad har jag gjort i dag då. Jag har varit på stan en säng med Kristina och kollat på Ombonat... Tänk om man kunde vara Ekonomiskt Oberoende=O)..  

Sen var vi på Lekstugan och jag ska åka dit och få byta delen på sängen jag fått fel.. Var en repa på sängen när jag fick den men jag har inte bestämt om jag ska byta hela eller inte...


Nu är maten klar min mage är Jätte hunrig!!!


Kram

Av Anna-Karin - 16 juni 2009 18:07

Dom här bilderna har KriStina knäppt På min ÄlSkade & SöTa PrinSeSSa!

Har ni skåda nått så vakert;O)???




Hon Är Sååå Underbart Vacker Min Älskade Dotter!


Tusen tack Kristina!!!

Av Anna-Karin - 16 juni 2009 17:59

I går när vi var hos Filip & Kristina så lånade jag ju kristinas systemkamera så Denna bild har jag känppt på Filip=O)!


Så jag kanske kan få till några braiga bilder om jag köper en systemkamer;O)!

Vet att fokusligger på handen och de var meningen för de ser så söt ut när han ligger och klurar hur han ska kunna knäppa igen!


Han är sååå Otroligt sÖt FiLip BuS!

Av Anna-Karin - 15 juni 2009 22:54

I dag har jag haft en mycket bra dag!

De tappra försöket gick alldelse utmärkt=O). Nu är klänningarna beställda och kommer hem på torsdag. Jag är sååå Happy. Nu hopppas jag att de blir lika bra som jag har tänkt mig.


Sen åkte jag som sagt upp till Kristina & Filip Bus. Fick jätte god lunch fikssoppa;O), berömde K för att hon hade gjort sån god fisksoppa men så säger hon att de är påssoppa=O). De trodde jag inte... Vi hade de jätte trevlig och mysigt. Barnen sov nap samtidigt så vi fick även lite kvaltid. 


Efter Molly & Filip´s nap som fick jag mellis.Mumma var de. Måste köpa BlåBärsTe jag med för de är Super Gott! 

Efter mellis så knäppte Kristina några kort på Molly sen fick jag prova hennes kamera, och för varje gång jag knäpper med den så vill jag oxå ha en SystemKamera för de är jäkligt roligt att knäppa kort Ångrar mig till tusen att jag inte har köpte en före innan Prinsessan föddes... Dumma mig... Men så fort pengarna kommer från staten så blir de en kamera. Tyvärr så hittade jag min Biga kamera i dag. Under soffan är i huset av alla ställen....


I dag har vi haft Fin Främmande Av Stefan. Han fick öva lite på Molly innan hans andra Gudbarn kommer.

Han gav henne till och med mat. Tack snälla du för att du gav henne mat så jag och peter fick äta!!!

Har bild bevis men på mobilen så kort kommer i morgon=).

Hoppas att Filip inte vart ledsen när Molly lånade hans Gudfar;O)!


Nu ropar duschen på mig sen tandborsten sen sängen!


God Natt & Sov Så Gott!


Kram  


Av Anna-Karin - 15 juni 2009 10:00

SÅÅÅ Glad jag är nu har jag inte varit på länge!


Av Anna-Karin - 15 juni 2009 09:25

Nu ska jag göra att tappert försök att få tag på tjejen på mycinnamomGirl.


Håller tummarna att jag får tag på henne för jag vill verkligen beställa klänningen/arna!


Sen ska vi upp och hälsa på Filip & Kristina. De ska bil mysigt! 


Ha en underbra Måndag!

Av Anna-Karin - 14 juni 2009 22:00

Nu är sessan ny badad och klar för sängen! Hon är lite jätte trött, har bara sovit små power naps i dag.

Så nu håller hon på att somna så nu måste jag gå och göra lite mat innan hon somnar=O).


I dag har vi haft främmande av pappa/morfar och pia. Dom bjöd på middag så vi tacka så mycket!!!


Sen har de inte hänt så mycket är vi har bara mysit i de mysiga vädret!!!


Natti Natt!

  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards