Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

På Äventyr i dag!

Av Anna-Karin - 19 mars 2009 20:02

Efter jag lämnat sötis på dagis så åkte jag till Matfors för att inhandla nya Reima tec byxor till sötis och så vart de en ny fin mössa även reima. Sen så köpte jag ju även en lite persent till Söte prinsen Alfred. Vart en vit body, blå-turkos byxor och en dregel lapp var så fint=O), Så roligt att få handla lite bebbekläder, var så sugen att handla lite själv men kunde hålla mig=O)!


Så när jag var klar på Pysen så åkte jag till Therese och Alfred, dom bodde så fint! Roligt att få hålla i lill prinsen tror min bebbe vart lite sotis för jag han nog bara få affe i famnen så började bebben stöka sen när jag lan han i babysittern så var de super lugnt i magen=O)! Så nu hoppas jag att den tänker ta att komma ut! Efter lite mer än en timme hos T & A så åkte jag hemöver för att åka och hämta sötis på dagis. Svängde ner till min svärmor en sväng, hade köpt med mig lite lunch.


Har även gjord om ordspråket att man får höra sanningen av fylle hundar och barn. Har lägt dit svärmödrar!

För vi pratat vikt och när hon fick veta vad jag vägde så frågade hon om jag skulle bli Sumobrottare, och sen så sa jag att jag har ju bara gått upp 13kg.

Sen så pratade vi lite allmänt om vikt, och då fick jag minnsan höra att jag kunde ju inte påstå att jag var smal när jag träffade hjärtat, nä de har jag väl inte sagt heller. Men jag var ju inte super fet heller. Jag trivdes bra med min kropp då.

Sen så jag har ju jobba med kroppen hela mitt liv, trav stall ,på krogen och i frukten på ica så jag har ju fått lite muskler (inte för att skryta).

Men när jag och hjärtat träffades så brottade hjärtat Inte mer mig om vi busade. Han var ganska frusterade om jag säger=O)!

Ja ja nog om detta, men jag tycker inte att man säger så men men. De gjorde lite ont i mitt hjärtat men orka inte bry mig.


När jag och sötis var på väg hem så var vi in på affären och när vi kom på parkerningen så kom jag på att jag inte hade hämtat min nyckel hem som hjärtat fick med sig i morse. 

 Jag frågade om vice värden kunde låsa åt oss i morse. Men när vi kom hem så var han inte hemma, men efter 5 min kanske så kom han hem, så då låste han öpp åt oss oxå. Så Himla Snällt! Tusen Tack Tord!!!!


Nu lägger ut en bild på sötis han var så söt när han gick och la sig, har smörjt in håret med barnolja i dag (vart inte i går) plus hans nya mössa och byxor!


 Ha en bra kväll!


Kram



 

 
 
Therese

Therese

19 mars 2009 21:58

Tack för helt underbara och vår-fräscha kläder till prinsen =)
Jag tycker verkligen att du är fin, utan att överdriva så är du en av de finaste gravida jag känner, det strålar om dig och det syns att du trivs med dig själv och det om nåt är vackert tycker jag!

Stor kram från oss!

http://tostberg.blogg.se

 
Ingen bild

ellionore

19 mars 2009 22:09

Tjingeling lillgumman min.

Ja du var otroligt vacker och fin innan du träffa Peter och nu är du vacker som gravid, ja helt rätt så säger man verkligen inte. Du var verkligen inte fet innan du blev med barn.
Ja ja vissa vräker ju bara ur sig.
Imorn går jag in 24 timmar på jobbet igen , hör gärna av dej nåt.

Kram kram / ella

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards