Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Anna-Karin - 17 mars 2009 12:18

Är bebben´s vikt. Den är ju inte till 100% men ett ungefär allafall. En lite tjockis=O). Så roligt att se bebben igen!

 Lite tråkigt men jag tycket bm som gjorde ul var lite sur och desträ. De var ju inte jag som sa att jag skulle göra ett till Ul utan läkaren som min bm pratade med. Lät som hon tycket de var onödigt, och då känns de lite tråkig man känner sig inte riktigt välkommen. Och de tycket jag är jobbigt!

Angående vad de blir så var bm inte helt säker så vi får vänta och se. Bebben låg i fosterställning och knep med benen. Men jag fick ett kanske=O). Bätter än inget men jag får gå på min moderkänsla=O). Nu sitter jag och tar de lite lugnt, mina höfter är inte så snälla med mig nu förtiden=O(. Får ont väldigt lätt nu.


Snart ska jag till vetrinären med zorro, hoppas att de inte är så lilla som de ser ut. Titti sa de kunde vara nån ....knöl nu fick jag hjärnsläpp kommer inte ihåg vad den heter. Vi får se vad de är.


Ska försöka att hinna upp på förlossningen oxå för en rundvisning. Kom ju på att jag inte har varit på nån skulle vara roligt att få se lite hur de ser ut där! Men vi får se om jag har tiden på min sida i dag eller inte.


Jag har förstört min och hjärtats förlovningspersent från svärmora i

dag=O(. Vart så ledsen på min själv. Vi fick 2 jätte fina änglar en tjej och en kille och de såg ut som tjejen friade till killen och nu är dom i smulor. Öpnnade fönstret i sovrummet och ställde änglarna på sidan men inte tillräckligt för när jag satt här i vardagsrummet så hörde jag två smällar.

F-n säger jag bara, jag som var så himla kär i dom änglarna! Tror jag måste kolla om dom finns kvar på ombonat.


Nu ska jag vila lite känner mig trött eftersom jag har så svårt att somna om efter jag har varit upp och kissat.


Ha en underbar dag!


Kram;)        

Av Anna-Karin - 17 mars 2009 09:45

Nu är de inte länge kvar Typ 40 min kvar till Ul=O)!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards