Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Känns som en tråkig...

Av Anna-Karin - 16 mars 2009 13:17

Måndag i dag. Nu har vi varit till hälso och fick prata med en jätte snäll tjej som kollade på sötis utslag. Fast nu ser de ut som ett sträck typ som ett ärr, inga utslag är de heller där så hon sa Stort Ok till dagis. Sen trodde hon inte riktigt att de hade varit svinkoppor heller eftersom vi hade fått fundandin i stället för mircocid (stavingen kan vara fel;).


Vi som hade tänkt åka till mormor och morfar (hjärtats) och leka ute i dag men jag är inte så sugen på de för de regnade tydligen där och de gör de här oxå=O(, skulle gärna gå ut och leke men jag har ingen jacka jag får igen=O/ så vill jag inte bli blöt. Men vi har ju varit ute hela helgen, i går var vi ute från 11:00 till 16:35. och på lördag så var ju killarna själv till gargaret och de var oxå ute hela dagen. Så har vi ju varit ut lite i dag eftersom vi var till hälso..  Men jag är en "mamma" som gäran är ute Minst en timme om dagen med mitt barn=O).


Nu längtar jag så mycket tills jag slår upp ögonen i morgon för då ska jag lämna sötis på dagis, sen ska jag på UL. Åååå vad jag längtar. Ska bli roligt att få veta på ett ungefär hur stor bebben är och om jag har rätt angående kön. Men kommer inte att avslöja på bloggen om de är en Prinsessa eller Prins. Utan ni får vara nyfiken ett tag till=O).

Kanske vissa speciella kommer att få veta.


Nu ska jag sofat lite framför tv=O) sötis leker förfull på sitt rum. Ska nog öppna balkongdörren för att få lite friskluft!


Ha en bra Måndag!


Kram    

 
 
Ingen bild

ellionore

16 mars 2009 14:58

tjing tjing!

Lycka till imorn på ultraljudet, hoppas jag får veta..
kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards