Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Anna-Karin - 24 februari 2011 19:45

Världens snällaste Morfar har gjort denna bänk till sessan. Han kom med den nu i kväll. Oj oj vad hon vart glad! Nu ska jag provsmaka en kaka jag har bakat. Hittade receptet hos Therese, länk finns på vänster sida=O). Kramar

 
Av Anna-Karin - 24 februari 2011 16:04

Efter Molly sovit sin sena lur så gick vi på en tur! Måste bara få komma ut och få lite frisk luft! Passade på att hämta posten=O)! Bara en massa reklam var de där...


Nu står potatisen på spisen för att koka. Jag sitter med en sur/trött sessa i famnen!

Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan köra igång en ny.


Idag har jag varit duktig att sy klart hissgardinen till köket! vart en vanlig rak försökte få till lite rynk men de fick jag inte... Hade för lite tyg för de...

Nu ska jag bara hitta några gardiner till de andra fönstret... Tror de blir panelisar vita!


Måste kolla potatisen så de inte kokar över=O)!



Av Anna-Karin - 24 februari 2011 13:08

Snyggast Prinsessan i mina Gucci solglasögon! Nu är vi på väg hem från kontoret. Tänkte Molly skulle sova så jag kunde jobba lite. Men sedär fick jag fel. Så nu åker vi hemåt! Ha en happy torsdag! Kram

 
Av Anna-Karin - 24 februari 2011 10:11

I dag har jag varit mycket seg men nu känner jag att jag kommit igen lite ska hoppa i några kläder och åka till hjärtat nu när dom har kaffe på jobbet ska skynda mig så jag hinner=O)!...


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards