Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Anna-Karin - 2 februari 2011 22:29

I dag har jag hunnit med lite to do. Var till stallet och fixade lite där sen i till stan och in på Janssons och köpte ny micro! Underbart säger jag... Äntligen kan man värma rester och välling.  De vart den samsung samma märke som vår kyl och frys=O)!


I kväll har vi haft främmade av Morbror Johan & Titti, Jullan & Hugo. Tur man har snäll morbror som åkte och hämtade lille man eftersom jag var lite försenad... Vart värsta lyx middagen köpta euro shopper köttbullar, potatis och "påse" gräddsås.  Men hemma gjord gele. Vart ju mätt och köttbullarna fick VG!


Har ju varit hos frissan och nu är man fin i håret igen=O)! Underbart, Jag har världens bästa Frissa Jag! Pillan hon är helt underbar! Tjuvde en bild på henne=O)!

  


Nu ska jag mysa med mitt hjärta! Som jobbat kväll!


Ha en mysig kväll ni med!

Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards