Alla inlägg den 17 november 2011

Av Anna-Karin - 17 november 2011 22:20

Nu måste jag gå ner och fixa lite med tvätten men jag tycker inte de är å roligt när molly ligger upp och sover. Vet inte vad jag fått de i från. Men jag hör ju henne så de är nog bara nått jag fått för mig för att slippa denna tvätt. Men de är ju så skönt när den är klar!


Så nu ska jag ta mig i kragen och gå ner och hänga den och köra igån en ny maskin.


Snart kommer hjärtat hem oxå! Längtar....

Av Anna-Karin - 17 november 2011 16:00

I dag klev vi upp och åt lite frukos sen tag jag tag i tordags städingen=O)! Tycket jag fick mycket gjort på liten tid men när jag kollade på klockan så var de lite mer än vad jag tänkt mig men presic när jag skulle gå och duscha så kom Ella!


Vi åt od lunch och pratade och fick lite tips/hjälp om hur jag skulle ha till JUL! Så nu vill jag göra JUL!!!! Längtar tills mina nya gardiner kommer=O)!


Efter Ella Åkt kom Zanna och Alma på en fika och lite lek=O)! De var jätte Roligt att ni kom. De uppskattades jätte mycket av Mig och Molly!

Så nu ska jag kolla på lite tupperware=O)!


Nu ligger sessan ut slagen i soffan men ska gå och väcka henne får vi ska åka til svärmora och fixa lite med företaget! Dax att göra lite fakturer och betala lite ränkingar=O)!


Å vad Underbart att få vara ledig i 2 dagar!


Kram Anna-Krarin

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards