Alla inlägg den 15 november 2011

Av Anna-Karin - 15 november 2011 20:33

Nu har jag bokat en 5års weekend till mig & min prins! De blir en mys helg på Orbaden Konferens & Spa

Vi ska få 2 spa behandlingar en Duo behandling med massage och kurbad och en fotkur de lux-behandling.  

Lunch och frukost & 3 rätters middag.  


Önskar att de är nu i helgen vi ska åka med jag får snällt vänta en helg till. Hade gärna tagit deras Romantisk wekeend med 2 nätter. Men denna gång blir de 1 natt. 


Eftersom vi inte var på nån semester i sommar (peter hugg ju sig i benet med en yxa) så ska åka till Holiday Club nån gång i början av 2012. Å ha lite försenad semester!


Nu hoppas jag bara att jag hinner få min nya telefon innan vi åker så jag kan knäppa kort- Sen tycker jag de är lite fuskigt att peter fått sin men inte jag. Men jag ville ju ha en vit så då får jag vackert vänta. Men man blir ju lite otålig!


I helgen hade vi främmande av min bror, molly´s Momme;O)  & Fasters go prinsessa Hilda(katten).

Jag och barnen åkte in på lördag och hämtade Momme för en mysig frukost på ikea och lite matshoppning.


Vi fick Fin Främmande på lördag eftermiddag Av Gammelmormor Lena och Mormor Anna. De var sååå mysig när dom kom vi bakde en mjukpeppar kakka och fikatde och hade de bara mysigt! 


Momme lagade en underbart god FiskGratäng.


Tusen tack För en Underbart Mysig helg Boro & Momme. Förlåt för att jag glömde dig på söndag=O(!


Nu ska jag gå och kolla lite hur de ser ut i vedspisen, jag fryser.. Nu har vi ju ingen bastu så då får jag ju elda i vedspisen=O)!  


 God Natt !

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards