Alla inlägg under januari 2011

Av Anna-Karin - 14 januari 2011 08:40

Nu sitter jag och prinsessan i soffan och myser=O)!

I dag ska vi uträtta en massa ärenden. Äntligen har mina konsoler kommit i i helgen ska jag snickar ihop våran nya hatthylla=O). Äntligen saker jag!


Knäppte lite kort i köket i går=O) Får se om jag hinner ladda upp dom nu...

Detta är en före bild.


Nu vart de på olika ställen men men.

     

Denna ängel från SIA tycker jag så mycket om=O)!

   


Nu ska jag och prinsessan göra oss iordning för att åka in över stan=O)


Önskar er en skön & underbar Fredag!

Kramkram           



Av Anna-Karin - 12 januari 2011 21:29

Satt och kollade runt lite här om dagen och så hittade jag Shabby Chic Boden. Oj oj vad mycket go saker dom har=O)!


Kolla in denna kökssoffa:

Denna kökssoffa skulle jag inte tacka nej till! 

 Eller detta skrivbord är ju helt ljuvligt och stolen=O)!

Hit ska jag och svärmora ska göra en Söndags utflykt till på Söndag!        Butiken ligger i Järvsö hemma på Daniel och Jenny´s Gård. 

Här kommer några Gobitar till                                              


                             

    

Ett ute ljus ska jag köpa=O) De är dom som står i på bordet till höger.

Titta in på deras hemsida Här eller bli vän med dom på Facebook om ni har de. Jag lägger upp en länk här på min blogg.


 

Av Anna-Karin - 9 januari 2011 22:44

I dag har jag verkligen haft en Underbar dag!

Danne och Emelie kom men danne var tvungen att åka på jour, så jag och molly och memo som molly säger har varit på en sparktur. Sen grillade vi till middag eller jag grillade=O)!


Tack underbara Emelie för i dag! Du förgyllade verkligen min och molly´s dag!

Även du Älskade Bror, dom små stunder du fick vara med oss...


Nu är jag så trött att jag hållet på att somna...


Natti natt!


Av Anna-Karin - 9 januari 2011 10:01

Här kommer lite bilder från prinsessans Lucia!


Eller rättare sagt 2 st bilder!

Så här fint hade fröknana gjort i träden


Fattar inte varför min blogg ska krångals så när jag ska ladda upp... De är så tråkigt när de inte går som man vill...


Men jag ska testa en annan dator så kanske de är den som krånglar...


Vi har haften en underbar helg men de är inte slut i dag utan i morgon har vi Söndag=O)! Underbart att få vara hemma och mysa med min underbara prinsessa Hon är ju så himelskt go och mysig!


I natt har hon sovit med mig och Peter efter en ramla slå huvudet i golvet incident. Men de är full fart på henne och hon har sovit sådär i natt. Men hon är ju inte van att sova med oss.


I dag ska vi få främmande av Danne och Emelie=O)! Vi längtar tills dom kommer... Blir den lugn hemma dag!       

Av Anna-Karin - 4 januari 2011 13:49

I dag jobbar jag men jag ska försöka hinna lägga ut lite bilder i kväll när jag kommer hem=O).


Hoppas ni har en bra dag för de har jag!


Kram kram

Av Anna-Karin - 3 januari 2011 21:14

Fy på mig att de var så länge sedan!

Har tänkte att jag ska skriva många gånger men jag har inte fått fingrana ur...


Vi har fått köket klart med tapet & färg och nu är de bara golvet kvar att lägga de kommer hemlevererat i veckan tror jag.


Men i torsdags fick jag en trevlig överraskning när jag och molly kom hem från jobb och dagis. DE droppar de droppar hörde jag... Och rusade in och de droppade från taket och var en sjö på golvet!!! Hjälp hjälp min tapet men tacka herren att de var klarad... Nu har vi skottat taket och de är löst tillfälligt. De måste fixas till våren.


Nu ska jag hoppa i sängen så jag orkar upp i morgon när jag ska jobba=O)!   


Lovar att de kommer bilder men inte i dag...    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards