Alla inlägg under januari 2010

Av Anna-Karin - 11 januari 2010 22:09

Är de du momma, Som skickat mig en kommentar=O)?


Nu ska jag hoppa i sängen måste sova blir en dag med full fart i morgon...


Ont som F-n har jag i nacken... Inte skönt....


Hänga tvätten ska jag först göra...


Åkt ju in till stan för att möta upp lill prinsen med m..... på bvc men Tror ni att hon kom med han NEJ!!! Blir såå less att de ska vara såååå svårt att hålla en tid!!!


Nä nu måste jag göra ett ryck..


Natti natt!

Av Anna-Karin - 11 januari 2010 13:10

I dag började dagen lite sisådär. Men de gick till sig=O).

Så nu har jag dammsugit hela huset och torkat golven uppe så nu ska jag tvätta moppen och ta nedervåningen i kväll tror jag. Om luste faller på vill säga. Måste stoppa nått i magen känner jag=O), de tar ju på krafterna och städa och dona.


Molly är de full fart på, börjar dra sig upp mot saker och ting så de är bara en massa BUS här hemma nu. Och sur blir hon när man tar av henne saker hon inte för ha men bara för en stund för sen hittar hon nått nytt att busa med=O). Så roligt att se hennes utvekling nu. För de händer verkligen mycket nu...


I dag blir de en lugn dag förövrigt, kanske ska jag följa med peter in till stan och be karin kolla sessans öra eftersom hon verkar irriterad över de... Drar och kliar där.  Så de kanske är en massa vax de ser ju inte jag...


I morgon blir de nog lite lite bloggat för då ska jag Äntligen till Min Underbara Frisör Pernilla! Ska bli så hilma skönt=O)! Så gudmor ska vara barnis åt sessan första gången själv=O). Men de kommer att gå galant.

Sen är vi bjuden på midag hos Mormor/Mamma.


Längtar sååå mycket tills i morgon, Ska Njuta Av lite egen tid=O)!


Nu skriker min mage mat jag vill ha mat!


Kramar Till Er!

Av Anna-Karin - 10 januari 2010 15:50

I dag har vi haft en lugn dag med mormor! Hon kom hit till mormor´s huset. Så vi har varit ute och gått och druckit kaffe. Pratat och haft de sååå mysigt.

Såna här dagar känner jag verkligen att man saknar henne när vi bor en bit i från varandra så jag längtar sååå mycket tills vi får ett eget hus närmare mormor.


Visade henne lite tapeter som jag ska ha i sessan´s rum när vi köpet hus. Vill så gärna fixa och dona Nu i hennes rum. Men de går ju inte eftersom vi inte har nått hus... Just nu har jag sååå himla mycket ideer om hur jag skulle vilja ha de i de hus vi håller på att buda på=O). Ser mycket tydliga bilder i mitt huvud hur de skulle se ut.


I går var jag och Prinsessan till Gudmor och hälsade på! Mycket trevligt var de. De var ju ett tag sedan vi träffades. Så de var ju på tiden=O). Jag fick mina ögonbryn plockade;O), Tack så mycket Ella!


Sen åkte vi och hämtade pappa/prinsen på hans jobb. Han hade hjälpt vår vän kalle att köra hem en traktor han hade köpt.


Sen åkte vi hem och fixade oss fina inför middag hos Jenn och Jepp, För att sen åka på bio. 


Vi såg Avatar Den var Super Bra! Den kan jag verkligen rekommendera!

Åkte upp till lägenheten och vattanade mina blommor=O).


Nu slappa i soffan. Prinsessan sover en lite lur eftersom mormor var in och väckte henne;O).


Av Anna-Karin - 9 januari 2010 22:56

Efter en underbar bio=O)!

Först trodde jag av är de för skit vi ska se, men den var SÅÅÅÅÅ Himla bra!

Åter kommer mer i morgon!


Nu sängen=O)


Kram

Av Anna-Karin - 9 januari 2010 10:37

Nu ska vi åka och hälsa på Gudmor på jobbet=O)!

Sen vet jag inte vad vi ska göra. De åter står att se.


Hoppas på en bra dag till er alla!


Kram

Av Anna-Karin - 8 januari 2010 13:58

Vart ingen lur för mig. För när jag klve in i rummet så höll molly på att Stöka och Så satt hon sig upp och såg mig och då var de ju kört.... Så jag för vänta till´s i kväll med att sova...


Nu skulle jag verkligen vilja ha ett eget hus och Bastu! Å så mysigt att få sätta sig och mysa i en varm bastu med ett bra blader och en kall cider. De låter fin fint i mina öron. 

Men jag för  öja mig med en varm dusch.


Här kommer lite bilder sen vi var på Middag hos svärmora!

   

    

             

  t

Mysig middag med mycket god mat!


Av Anna-Karin - 8 januari 2010 13:07

Å jag är såååå himla trött. Har sovit hela nätten men ändå jätte trött nu.

Tänk så mysig de hade varit om min älskade hade varit hemma då hade vi kunnat krypa ner i sängen och mysa=O). Längtar sååå efter han nu...

Molly sover sin lur så jag tror att jag ska hoppa ner i sängen en stud jag med!


I dag har jag varit hem och tömt postlådan glömde nyckelen så jag hoppas att mina blommor står ute ett tag till... Vill ju inte att dom ska dö...


Orkar inte lägga upp några bilder nu så dom får ni lite senare för i dag lovar jag att jag ska lägga ut lite=O).


Natti natt ett tag!

Sängen nu kommer jag!


Kramar 

Av Anna-Karin - 6 januari 2010 16:11

Nu åker vi på middag hos svärmor.

Åter kommer men bilder senare i kväll! har knäppt några på molly när hon kollar in sin gå vagn=O)!


Kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards