Alla inlägg under januari 2010

Av Anna-Karin - 25 januari 2010 22:45

Nu på förmiddag har jag ringt mäklaren så nu ska vi ev besikta huset vi kollat på. Jag har ju fått veta att paret som oxå är intresserad har besikta huset. De var ju lite grejor som inte var helt ok. Men den stora frågan är ju hur de ser ut under grunden, för dit kom man tydkigen inte...


Jag är ju jätte Kär i huset och vet hur fint vi skulle kunna få de. Och att de ligger lite avskilt och inte allt för långt i från "centrum".

Jag skulle verkligen vilja att nån säger till mig att de där huset ska ni ju verkligen köpa! 


Men jag ska ringa och höra mig lite för i morgon.

De är ju så att de kostar ju en hel del att få de besiktat oxå så de är ju sååå mycket nu...   


Nu ska jag försöka sova lite...


Natti natt!

Kram

Av Anna-Karin - 24 januari 2010 19:42

I dag har vi bara varit hemma. Jag har städat från tak till golv och satt prinsen på att röja bland hans tidningar och fixa ner ventilerna. Så jag måste kolla med vice värden om de är vi eller hsb som står för filter till ventilen... Dom rasade sönder när jag tog ut dom ur ventilen... Så Äckligt!


Sen har jag sanerat Prinsessans säng. Hon fick upp nappflaskan så de var vällning överallt=O). Mycket roligt att kladda med. Så här har de varit fullt upp.


I morgon ska jag åka till mormor och morfar(peters) för att göra klart sparklådan för att sen ta mig an sparken=O).

Men vart tog Spark vädret vägen??? 


Nu blir de slappa i soffan tror jag ska torka golvet oxå så har jag allt klart tills i morgon!


Kram kram från oss

Av Anna-Karin - 24 januari 2010 10:55

Efter busis så åkte vi raka spåret hem och hämtade badkläder för att sen åka och hämta lillprinsen på dagis för att sen åka och bada=O)!

            

        

Av Anna-Karin - 24 januari 2010 10:00

Bilder från Mamma Träffen. Vi var på busis och hade jätte trevlig. Så roligt att se alla barnen och alla mammor=O)!

                    

Av Anna-Karin - 23 januari 2010 16:46

I dag har vi varit på stan med mormor/mamma. De var riktigt roligt att få vara själv med henne så här länge;O).

Molly har ju fått sig en hel del saker så de åter kommer jag med när vi kommer hem eller i morgon=O). För nu sitter jag hos pappa och har lite egen tid=O)!


Jag har varit lite dålig att lägga upp bilder med de kommer ett gäng i morgon. Kan ju liksom inte sitta uppe halva natten bara för att lägga ut bilder=O).

Så de kommer när tid finnes!


Imorgon blir de nog inge babysim för oss=O( Molly är snorig och hostig så vi får nog ställa in de. Mycket synd men är man sjuk så är man. Funderar på om vi ska åka dit och kolla i alla fall...


Nu kommer BusMusen och ska kolla in morfar´s skrivare Mycket Roligt!


Nu ska jag vara lite sällskaplig!


Kram Kram

Av Anna-Karin - 21 januari 2010 17:46

Nu tror jag hela familjen är lite smått trött förutom Prinsessan.


Återkommer lite senare i kväll om jag inte somnar i soffan;O)


kram

Av Anna-Karin - 20 januari 2010 21:15

I dag har vi haft en mycket bra dag! Varit hos Elsa & Kristina, träffat lite mammor och barn...  Vi fick jätte god lunch soppa och hembakat bröd. Mums!

Sen gick vi ut och jag gick på stan för att möta upp Charlotte och Jenny en liten snabbis.


Sen gick jag på Telia och kollade hur de gick med telefon. Tillslut så fick jag hjälp av en kille så då hände de grejer, nokia hade godkänt reklamationen av min telefon. Så jag fick ju handla för så mycket som den var värd i dagens läge och de är ju sjuk av dom sjukner fort i pris... Men killen ga mig bra rabatt så jag slapp lägga nått i mellan. Så Nu är jag ägare till en w715 Sony Ericsson. Så nu hoppas jag att denna telefon är bättre än skit Nokia...

Alltid roligt med ny telefon=O).


Efter stan och telia så åkte jag och hämtade lillprinsen på dagis.


I morgon ska vi på badhuset och bada=O). Lillprinsen vart såååå glad att han kom och gav mig en kram när han hade klura ut vad vi skulle göra;O) Så Sött Så!


I dag kom paketet så Nöjd!

Jag var in på VerasHus och kollade på lite rea där och hittade Molo bodysuit i Rosesky för 189:- och även den i body i stl 86=O) Rema rama Fyndet=O)!

Se fyndade jag även Molo bodysuit Barbuska i  stl 80=O).

Hittade mycket mer men var tvungen att sätta stopp för mig själv!


Nu ska jag lägga in all tvätt som jag vik och sen packa badkläder tills i morgon!


Önskar er en Mysig Kväll!

Kram 

Av Anna-Karin - 20 januari 2010 09:12

Nu sitter jag och har nyss ätit lite frukos, Surplar på mitt kaffe.

Jag är helt slut, vet inte vad de är.

Kanske är de hormonerna som spökar lite. Var ju och fixade de i går en så där 9 månader senare... Men men Nu är de gjort och skönt är de. Denna gång så ska jag testa spiral tycker de låter vättigt att den sitter i 5 år utan att man måste göra nått=O).


I går hade vi lite Lunch främmande av min morbror och titti=O). De var mycket Trevligt!

Molly fick en jätte fin  badleksak en val som sprutar vatten=O). Har filmat när hon badar med den men jag hinner inte lägga ut den nu får bli sen=O).

Hon fick oxå en jätte söt kofta och en body, bild kommer sen=O).

Tim fick en super cool traktor som låter=O).

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa min lite fin innan vi ska ner till Kristina och Elsa=O) Så bli mycket roligt att träffas igen efter jul och nyår. Alla bran har ju säkert vuxet en hel del sen vi sågs sist=O).


Önskar er en mycket Trevlig Onsdag!    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards