Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

Mamma/ Mormor Dag!

Av Anna-Karin - 24 juli 2009 22:49

I dag har vi haft en jätte mysig dag med Mamma/Mormor & Emelie! Dom kom till mig och molly på förmiddagen för att sen göra stan=O)! Har hittat så himla mycket fint i dag, en massa saker till sessan.

Synd att hon inte har ett eget rum och att man inte blir miljonär av att vara hemma och vara mammaledig...

Men så fort att jag får ett hus= Molly får ett eget rum och lite mer pengar så ska jag köpa allt de där fina;O)! Men nått jag ska härma Gizmolinas på är att köpa en cykelkorg att sätta på fotgavelen av sessan säng. För att han pyjamasen i=O) så fiffigt tycket jag!


Väl på stan så bjöd mamsen på lunch, De var jätte god mat på de stället vi var men tjejen som  serverade oss var USEL!


Molly fick 2 par nya byxor ett par gråa och ett rosa, en långarmad (lindex egna) och en kortarmad (bamse) body.


Molly fick även men marramekko haklapp och jag fick ett jätte snyggt halsband från DiDDi=o) Hjärtligt Tack Mormor/ Mamma!


Sen åka vi hem och fikade.


Jag pysslade på lite efter dom hade åkt, prinsen kom hem sååå Nu är de snart ut rivet i bad rummet sååå i slutet av vecka 32 kommer vi ha ett nytt badrum!!!!=O)


Vi fick middags gäster i dag med Jenny och jepp komm över på lite middag, så vi passade på att gratta henne i EFTERskott typ en månad men jag visste vad jag skulle köpa men de var slut på servetthåller på ombonat så jag gav inte upp så i dag hittade jag en på Fredrick & Mikael.


Mycket mysig dag har vi haft!


Natti Natt!


Kramar


Molly har nu hittade sina fötter så nu kan man knappt byta blöja för nu ska hon hålla i dom hela tiden, plus att hon tar ur tutten och byter han och stoppar i den igen;O)!

Mamma´s Duktiga Prinsessa!     

 
 
Therese

Therese

27 juli 2009 09:00

Halloj, nu är jag hemma igen och ses gärna någonting när ni kan :)
Kram

http://tostberg.blogg.se

 
Ingen bild

från mamma

6 augusti 2009 08:06

Du gumman, halsbandet kommer från DIDDI och inte BIBBI... Har nog koll på dig ska du tro :)/ pk mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards