Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Natt Besök!

Av Anna-Karin - 22 juli 2009 22:40

I natt ringde min telefon klockan halv två. De var svärmor, hon hade missat bussen hem. Så hon undrade om hon fick sova på våran soffa. Så snäll som man är så hoppade jag upp och bäddade åt henne. Precis när jag var klar så kom hon.


I morse så klev jag upp och gav sessan mat vid halv nio och när de var klart så åkte träningskläderna på. Kom i väg vid 08:50 och 09:20 så de sitter i fortfarande;O). gick den halvlånga svängen så de var helt ok. Känner mig mycket piggare. Så skönt att komma ut. Nästa vecka ska jag lura med mig jepp på body pump=O). För då har han sem och ingen innebandy! Så kan kusinerna vara hemma och passa Molly=O)!


I dag åkte vi till svärmor efter frukost. Då skulle jag vara duktig och pilla bort allt ludd som fasnar under tånaglarna, har aldrig haft de problemet förr men jag tror de är sen jag har varit på fotvård som jag fått detta

problem=(. Så nu har jag Skit ont i min vänstra stortå=..( Gör sååååå J.... Ont! Så tyvärr blir de nog ingen prommis i morgon... Men jag kan ju alltid hoppas att de går över tills i morgon bitte...


Nu ska jag lura med mig prinsen till duschen så han kan skrubba min rygg;O)




 
 
Kisse

Kisse

23 juli 2009 08:23

Trodde ni var i lägenheten så tänkte inte på att prova ringa dig, var inga problem att ha med honom heller.

Men ska prova nästa gång i alla fall man vet ju aldrig vart ni kan vara ;)

Ikea behöver ett besök snart dom åxå, möblerna är redan beställda och kommer lev. till dörren men små prylarna till badrummet måste jag åka till butiken för att plocka ihop själv så har du lust kan vi ju alltid boka in en tur dit inom en snar framtid :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards