Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Happy Torsdag!

Av Anna-Karin - 28 maj 2009 22:49

I dag har de varit en jätte bra dag=O). Dag en började segt vill jag säga, jag hade inte nån som helst lust att kliva upp när klockan ringde... Men jag klev upp och försökte vakna till liv.. Lyckade till slut=).

Efter frukosten så tog jag sessan i vagen och gick ner för att träffa mammagruppen för första gången. De var jätte roligt att få träffa alla andra mammorna och prata. Efter träffen så gick jag, Annika & Jenny på stan för att få lite lunch i magen. Tror Sessan var riktigt nöjd för de var hon och 2 Prinsar;O)...

Efter en god lunch så gick vi på stan en sväng och slutligen ner på möljen för att köpa mjukglass, (men jag var sååå duktigt så jag avstod glassen eftersom jag åt en när jag och charlotte var på stan.) Annika och Jenny var in på Fredrick&Mickael och kollade, medans jag var ute med kidsen=O). 


Efter de så gick jag hem och hämtade bilen för att hämta lill prinsen. 

För att sen åka hem och göra mat lite tidigare, eftersom vi hade bestämt att vi skulle gå på Cirkus i kväll.

Men när jag kom in på dagis så fick jag se att han hade ritat på sin nya fina keps!

Så då vart de ingen Cirkus för våra del. Jag som tycket de skulle få bli så mysigt att få en stund med bara han. Nu tycker säkert många att jag är dum, men jag tycker att en snart 5åring borde veta att man inte rita på kläder utan att man ritar på papper.....


Så istället för cirkus så har jag städat hela längenheten från golv till tak. Plus att jag har städat av balkongen och lagt dit matta och tagit ut stolarna och bordet. Nu saknas de bara lite blommor och en duk så är de fint där oxå. Ska kolla på Min Älsklings butik Ombonat på deras platsblommer annars så såg jag att dom hade fina på åhlens.


Nu nu känner jag mig mycket duktig och trött=O)!


Har nyss lagt sessan för natten så nu ska jag hoppa i duschen sen sängen.


Så jag orkar kliva upp i morgon för på morgon kvisten kommer .... och hämtar lill prinsen=O(. Vill inte att han ska åka för man saknar han ju så när han inte är hemma med oss.... Mendekanvaralitesköntoxå;).


Måste bara berätta att i dag har jag gått 12910 steg. Då satt jag på mig steg räknaren när jag gick till mamma träffen så jag hade ju gått lite inne innan jag gick oxå=O)! Nu känner jag mig ännu mer duktig....


Natti natt! 


Inga bilder var de i dag heller=O(      


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards