Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Anna-Karin - 25 maj 2009 19:48

Läste nu att jag hade blivit utmanad;O)!


7 Sanningar om mig:


  • Jag hatar små kryp (tex silverfiskar).Blääää!
  • Älskar att hjälpa andra så jag i bland sätter mig själv i andra hand.
  • Jag tycker de är Otroligt roligt med bilar;).
  • Älskar att handla till mina nära och kära
  • Jag är beroende av att kolla min blogg och mina favvo bloggar!
  • Jag dömer människor efter hur de klär sig och sina barn?
  • Jag tycker synd om barn som har föräldrar som inte har nån smak när de gälller kläder. När dom ser ut som pajaser. Fy på mig...



Av Anna-Karin - 25 maj 2009 15:25

I dag har jag och Molly varit till bvc för vägning och mätning och sen läkar kontroll. Så nu är sessan 60cm lång och väger 5920gram, allt såg så bra ut=O). Alltid roligt att höra!

Så har jag även bytt mammagrupp skulle ha ått i den som var på fredagar men jag har bytt till den som är på tordagar=O)... De ska bil jätte roligt att träffa andra mammor och få prata och skratta. Hoppas att Annika kommer så kan vi ju kanske prata ihop oss om en prommis=O)...


Efter bvc så kom Charlotte och mötte upp mig, så vi gick på stan en sväng, för jag skulle köpa ting på apoteket och en Nappbruk på Ombonat, den kommer i från Cult Design. Så man har lite koll på vart man har alla nappar plus att dom håller sig nog lite renare, Super bra tycker jag!

 

Då var de en tjej som jobbar där som hade en sån fin tunika den hade han köpt på Fanny så jag gick dit och kollade de fanns en till mig oxå, plus att jag hittade en vit finstickade kofta där=O).

 

 

De vart även ett par leggings från Gina T.


Till Molly hittade jag en jätte söt klänning och ett par leggings med ankstjärt sååå sött=O)!

  


De vart lite shoppat i dag men de behövs för jag har typ inga kläder alls eftersom jag vart gravid förra sommaren, Så nu vill jag ha lite nytt;).


Dom här tunikorna var de jag köpte i lördags


Så nu ska jag ringa och höra vart våra prinsar är och sen ska jag ge molly lite mat och gå på affären och handla lite mat tills i dag.


Vi har haft en mycket trevlig dag i dag!


Ha en fortsatt Härlig Måndag=O)!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards