Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Anna-Karin - 25 mars 2009 20:58

Nu sitter jag i soffan och tar de lugnt! Har lite kvar tills bilderna kommer måste dammsuga och torka golvet innan jag kan sätta upp gardinerna och dammtorka är ju lite damm i köket nu.


Så ni får vänta tills i morgon på bilderna!


Nu ska jag snart hoppa i sängen för jag vaknade klockan 07:00 i morse och kunde inte somna om, så jag är lite trött=O)!


Ha en bra kväll!


God natt sov så gott!

Av Anna-Karin - 25 mars 2009 09:43

Nu sitter jag i soffan och tar de lugnt=O). Pappa har kommit och håller på att måla taket. Så jobbigt att jag inte kan hjälpa till. Eller visst kan jag de med jag får inte=O). Tycker de tråkigt att bara kolla på. Men vi har ju några rum till som ska få sig ett lyft=O). Så då kan jag ju oxå hjälpa till.


Vilken skillande de blir i taket, snacka om natt och dag. Var nog någar år sedan de vart om målat.


Lite senare i kväll så kommer efter bilderna=O)!

Skulle vilja åka och köpa nya blommer och krukor till fönstret, men de orkar jag inte nu. Jag tänkte kolla på de i birsta på buketten. För jag kollade på lite blommer här i stan när mamma var har sist, men jag hade beslutstångest då, så jag ska kolla på birsta. Tror jag tar med mamma/mormor när bebben har kommit. Har ju lite persentkort som jag oxå ska passa på att använda när jag är där.


Nu ska jag hjälpa C att betala lite räkningar=O)!


Ha en underbar Onsdag!


  


   


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards