Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Anna-Karin - 27 juni 2008 23:02

I morse så var vi ju och lämnade lill hjärtat på dagis efter som han åker i dag. Saknar dig hjärtat!

Sen åkte vi till huset, jag väntade på att de var tid att åka på jobbet och hjärtat släppte jag av på jobbet.

Kom på jobbet såvi kom fram till att vi skulle åka ut och shoppa lite, möte upp Ella.

Hade en jätte mysig dag med en massa shopping, Köpte lite kläder på pop på rean, Lägger ut bild nån dag när jag kommer ihåg sladden till kameran. Sen köpet jag persent till hjärtat´s kusin hon har fyllt 25 år så de ska komma och hälsa på oss i morgon knäpper kort på hennes present i morgon. Sen köpte jag bambu pinnar som jag ska ha i mitt blommarr ute vid dörren. Kommer kort.


Efter shoppningen vart de mat inhandling, åkte "hem" och fixade till pajerna så de var klara när Ella med barn kom och skulle göra oss sällskap över middagen.


 Så i morgon har jag lite saker som ska göras,

o Köpa blommer.

o Byta bil.

o Plantera blommarr.

o Träffa Lotta, så hon får kolla på min komp. till skatteverket.

o Fixa med maten.

Sen gå på fest. Ska bil roligt att få komma ut lite.


Ha en mysig helg!




Av Anna-Karin - 27 juni 2008 22:51

Nu kan ska skriva klart in lägget som jag skulle skriva i går!

På morgon fick jag sovmorgon eftersom sötis sov hos farfar, så jag vaknade kl 10 och var jätte ut vilad. Tack snälla farfar och Järd!

Efter ett tag väntande på att de skulle ring så ringde jag och fick inte tag på dom, men efter ett tag så fick jag tag på dom. Då var de nere vid havet och lekte på stranden.

Så jag skulle äta lite lunch sen åka ner och hämta sötis. Efter ett tag så ringer Järd och frågar om hon fick låna lille man ett tag till så visst inte tackar man nej till lite ensam tid. Så jag städade och tvättade lite sen så åkte jag med hjärtat en sväng. Underbar dag!

Lille man kom hem vid  halv fem så då åkte vi till stan eftersom vi skulle sova där, för lill hjärtat skulle på dagis=O(. Saknar han redan jätte mycket.) Så vi lyxade till de och åkte på mc och åt. Sen hem och myste lite innan de var duschen sen natti natt!


Så på kvällen fick jag och hjärtat lite tid för oss.


Härlig dag & kväll!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards