Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Mys bara mys!

Av Anna-Karin - 27 juni 2008 23:02

I morse så var vi ju och lämnade lill hjärtat på dagis efter som han åker i dag. Saknar dig hjärtat!

Sen åkte vi till huset, jag väntade på att de var tid att åka på jobbet och hjärtat släppte jag av på jobbet.

Kom på jobbet såvi kom fram till att vi skulle åka ut och shoppa lite, möte upp Ella.

Hade en jätte mysig dag med en massa shopping, Köpte lite kläder på pop på rean, Lägger ut bild nån dag när jag kommer ihåg sladden till kameran. Sen köpet jag persent till hjärtat´s kusin hon har fyllt 25 år så de ska komma och hälsa på oss i morgon knäpper kort på hennes present i morgon. Sen köpte jag bambu pinnar som jag ska ha i mitt blommarr ute vid dörren. Kommer kort.


Efter shoppningen vart de mat inhandling, åkte "hem" och fixade till pajerna så de var klara när Ella med barn kom och skulle göra oss sällskap över middagen.


 Så i morgon har jag lite saker som ska göras,

o Köpa blommer.

o Byta bil.

o Plantera blommarr.

o Träffa Lotta, så hon får kolla på min komp. till skatteverket.

o Fixa med maten.

Sen gå på fest. Ska bil roligt att få komma ut lite.


Ha en mysig helg!




 
 
Kristina

Kristina

30 juni 2008 00:21

Hoppas du hade roligt på träffen, jag hade skit kul både på förfesten och på träffen :)Tappade helt bor dig sedan du gick in i öltältet och jag flängde ju runt lite överallt :)Peter ringde idag och ville ha sällskap och åka vattenskoter så jag sa att vi kan väll åka upp allihopa någon kväll.. Petter åker ju på torsdag eller fredag men vi kanske hinner med det beroende på hur du jobar nu till veckan?!

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards